علامت جدید لواندوفسکی؛ ضربدر به جای بایرن مونیخ

علامت جدید لواندوفسکی؛ ضربدر به جای بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ این روزها به شدت به باواریایی ها فشار می آورد تا اجازه جدایی او را صادر کنند.

به گزارش فوتبالی، لواندوفسکی به نظر می رسد که قصد حضور در لالیگا را دارد و می خواهد به بارسلونا ملحق شود. مهاجم لهستانی تصور می کند که در صورت ماندن در بایرن شانسی برای کسب جوایز فردی نظیر توپ طلا ندارد و به همین خاطر قصد دارد که گامی بزرگ در دوران فوتبالش بردارد. البته روبرت می داند که شاید امسال آخرین سالی باشد که می تواند تجربه ای در خارج از فوتبال آلمان را داشته باشد چرا که سنش رو به افزایش است. از سویی بارسلونا برای پیشبرد پروژه خود به یک خرید کهکشانی نیاز دارد که به نظر می رسد که لواندوفسکی گزینه مناسبی برایشان باشد.

فعلا بایرن مونیخ در مقابل درخواست لواندوفسکی برای جدایی مقاومت می کند اما مهاجم لهستانی در اقدامی بحث برانگیز تصمیم گرفته که توضیحات صفحه توییترش را تغییر بدهد و به جای اسم بایرن مونیخ از علامت ضربدر استفاده کرده است تا به زعم خودش در حال حاضر خود را بازیکن باواریایی ها نداند. خیلی ها منتظر مشخص شدن شرایط مهاجم لهستانی هستند و باید دید که ایا او در نهایت می تواند به هدفش برسد و در نیوکمپ بازی کند یا نه.

4125