سمیه شهبازی: برای جبران نتیجه بازی رفت، هم قسم شدیم

سمیه شهبازی: برای جبران نتیجه بازی رفت، هم قسم شدیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی ذوب آهن پس از تساوی تیمش مقابل شهرداری سیرجان، گرفتن یک امتیاز از مدافع عنوان قهرمانی را ارزشمند دانست.

به گزارش فوتبالی، در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان روز گذشته شهرداری سیرجان در ورزشگاه خانگی خود میزبان ذوب آهن اصفهان بود و این دیدار با تساوی 1-1 به پایان رسید.

این تساوی شهرداری سیرجان را از جام قهرمانی بسیار دور کرد و شاید دیگر این تیم امیدی برار دفاع از مقام نخست خود در لیگ برتر نداشته باشد. شانسی که پیش از بازی با ذوب آهن در اردوی سیرجانی‌ها رنگ بیشتری داشت.

سمیه شهبازی در پایان این دیدار و در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: ما پیش‌بینی یک بازی سخت را داشتیم؛ به هرحال تیم سیرجان چندین سال است که جزء مدعیان بوده و در این بازی هم از امتیاز میزبانی برخوردار بود.

سرمربی ذوب آهن اصفهان یکدلی را رمز موفقیت تیمش دانست و خاطرنشان کرد: متأسفانه در دور رفت یک نتیجه بسیار بد مقابل این تیم در فولادشهر کسب کردیم ولی با بچه‌ها هم قسم شدیم که آن بازی را جبران کنیم و از زمین سربلند خارج شویم.

 وی در ادامه افزود: بچه‌ها همدلی کردند و غیرت گذاشتند و توانستیم راه‌های نقوذ شهرداری سیرجان را ببندیم. با اینکه این تیم بسیار خطر آفرین شده بود.

شهبازی درخصوص روند بازی حساس تیمش مقابل مدافع عنوان قهرمانی، تصریح کرد: در نیمه اول یک بازی پایاپای داشتیم و دو تیم به یک میزان در زمین تلاش کردند ولی در نیمه دوم سیرجانی‌ها تعداد حملات خود را خیلی بیشتر کردند و شکرخدا با مدیریت بازیکنان بازی به تساوی کشیده شد.

سرمربی ذوب آهن درخصوص اعتراضاتش به داور بازی نیز گفت: چند بازی است که تمایلی به صحبت درخصوص داوری نداشتم. هرچقدر که داور در میانه میدان مدیریت کند، کوبل داوری هم باید در این امر مشارکت داشته باشند.

او همچنین افزود: من در چند صحنه که از نظرم آفساید نبود، میدیدم که کمک داور خیلی سریع پرچم می‌زد و نسبت به این چنین تصمیم‌ها معترض شدم.

شهبازی درخصوص اعلام ضربه پنالتی به سود میزبان، متذکر شد: چندین بازی است که همین اتفاقات درحال تکرار است. در صحنه پنالتی توپ از جلوی هردو بازیکن رد شد و داور تصمیم به پنالتی گرفت و خداراشکر که این ضربه به بیرون رفت.

1377