عکس؛ رونمایی امباپه از یک رویای کودکی جدید!

عکس؛ رونمایی امباپه از یک رویای کودکی جدید!

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی در آخرین لحظه رئال مادرید را دور زد و در حالی که به گفته خودش رئال مادرید تیم رویایی دوران کودکی اش بوده است، در نهایت قراردادش را با پی اس جی تا سال 2025 تمدید کرد.

به گزارش فوتبالی، حالا امباپه از یک تیم رویایی جدید در دوران کودکی خود رونمایی کرده است: میلان. در حقیقت میلان پس از یازده سال قهرمان ایتالیا شد و توانست طلسم خود را بشکند اما پیش از آن یکی از بزرگترین تیم های فوتبال اروپا بود و طرفداران زیادی داشت که به نظر می رسد که امباپه نیز یکی از طرفداران این تیم بوده است. کیلیان حالا تصاویری از خودش با لباس میلان و پیراهن شماره 70 روبینیو منتشر کرده است و اعلام کرده است که از بچگی طرفدار روسونری ها بوده است. مهاجم پی اس جی در این باره گفت:" رابطه ام با میلان خاص است. در بچگی یک دوست ایتالیایی داشتم و زمان زیادی را با خانواده آنها سپری می کردم. همه طرفدار میلان بودند و به همین دلیل من هم از روسونری ها طرفداری می کردم و بازیهای زیادی از میلان را می دیدم. همیشه به آنها می گفتم که اگر در ایتالیا بازی کنم، به میلان می روم. اگر چیز دیگری می گفتم، من را می کشتند (می خندد) به میلان به خاطر فتح اسکودتو تبریک می گویم. به دوستان فرانسوی ام و ایبراهیموویچ که یک اسطوره است هم تبریک می گویم."

امباپه در نهایت پول پی اس جی را به عشق دوران کودکی خود یعنی رئال مادرید ترجیح داد و حالا خیلی ها تصور می کنند که حرفهایش در مورد علاقه به میلان در دوران کودکی را نباید جدی گرفت!

4125