حمله بایرنی‌ها به بارسلونا: ورشکسته هستند و 1.3 میلیارد بدهی دارند!

حمله بایرنی‌ها به بارسلونا: ورشکسته هستند و 1.3 میلیارد بدهی دارند!

پایگاه خبری فوتبالی - اولی هوینس مدیر افتخاری بایرن مونیخ به بارسلونا به خاطر تمایل کاتالان ها به خرید روبرت لواندوفسکی حمله کرد و گفت که اگر کاتالان ها به جای اسپانیا در آلمان حضور داشتند، باید اعلام ورشکستگی می کردند.

به گزارش فوتبالی، هوینس در مصاحبه با تلویزیون آلمان در مورد تمایل بارسلونا به مهاجم لهستانی گفت:"به نظر می رسد که می خواهند لواندوفسکی را بخرند. یک سال پیش 1.3 میلیارد یورو بدهی داشتند. باید هنرمند باشند. اگر در آلمان بودند، تا کنون باید اعلام ورشکستگی می کردند."

هوینس مطمئن است که لواندوفسکی تا پایان قراردادش یعنی تا سال 2023 در بایرن می ماند و خبری از جدایی وی نیست. وی افزود:" هیچ کس را در بایرن نمی شناسم که بخواهد روبرت پیش از اتمام قراردادش جدا شود. همه چیز نشانگر آن است که جایگزینی برایش پیدا نشده است و به همین خاطر موضع باشگاه مشخص است."

با وجود فشارهای پینی زهاوی وکیل لواندوفسکی به نظر می رسد که مهاجم لهستانی کار بسیار سختی برای ترک بایرن مونیخ دارد. هوینس در ادامه صحبت هایش گفت:" اگر لواندوفسکی بماند، خوب بازی کند و حس خوبی در آلمان داشته باشد، شاید روزی برسد که تصمیم بگیرد که بیشتر در این جا بماند و بخواهد قراردادش را برای دو، سه سال دیگر تمدید کند. او و ما یک سال بیشتر فرصت داریم تا شرایط را بررسی کنیم."

4125