گزارش‌روز؛ بررسی سه گزینه احتمالی جانشینی دخیا در دروازه منچستر

گزارش‌روز؛ بررسی سه گزینه احتمالی جانشینی دخیا در دروازه منچستر

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد ممکن است به دلیل سبک بازی خاص تن هاگ به دنبال جذب دروازه‌بان جدیدی باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه انگلیسی Manchester Evening News، اریک تن هاگ ایده‌های بسیار روشنی درباره نحوه بازی تیمش دارد و این در منچستر یونایتد تفاوتی نخواهد کرد. او دوست دارد مهاجمانش هر چه سریع‌تر وارد محوطه جریمه شوند، او دوست دارد وینگرهایش در فضاها بازی کنند و دوست دارد یکی از مدافعان کناری‌اش به عنوان شبه مدافع میانی عمل کرده در حالی که دیگری به جلو می‌رود؛ حداقل این شیوه‌ای است که آژاکس او بازی می‌کند.

و اصول فوتبالی او به دروازه‌بانش نیز تسری پیدا می‌کند، که باید در کار با توپ خوب باشد تا در بازیسازی تیم از عقب زمین کمک کند و هم‌چنین به طور کامل منطقه خود را تحت کنترل داشته باشد. این موضوع باعث شده که بسیاری از هواداران یونایتد این سوال را مطرح کنند که آیا داوید دخیا (که به خاطر نحوه توزیع و بازی محیطی اش در این فصل مورد انتقاد قرار گرفته است، حتی اگر دفع شوت او فوق‌العاده بوده باشد) برای کار زیر نظر تن هاگ آماده است یا خیر.

خبرنگار منچستر ایونینگ نیوز دریافته که دین هندرسون اگر جایگاه شماره ۱ برای او، زیر نظر تن هاخ تضمین نشود ممکن است باشگاه را ترک کند. اگر این اتفاق بیفتد، باشگاه ممکن است به دنبال جایگزینی باشد، اما احتمالاً با توجه به سرمایه‌گذاری در پست های دیگر، برای این کار باید صرفه جویی کند. پس بیایید به سه بازیکن آزاد که یونایتد می تواند برای سپردن دروازه خود با آن ها قرارداد امضا کند نگاهی داشته باشیم؛

سرخیو آسنخو:

با توجه به اینکه خرونیمو رولی به دلیل مصدومیت آسنخو در ویارئال جای دروازه بان اصلی را گرفت، دروازه بان اسپانیایی می تواند تابستان امسال در دسترس باشد. در حالی که یونایتد به دنبال گزینه دروازه بانی زیر نظر تن هاخ است، او باید به عنوان یک چاره موقت در نظر گرفته شود؛ به خصوص با توجه به اینکه قرارداد دخیا در حال حاضر تنها یک سال دیگر ادامه دارد.

توماس استراکوشا:

دروازه‌بان آلبانیایی چند فصلی است که یکی از اعضای کلیدی تیم لاتزیو بوده و در ۲۷ سالگی بهترین سال‌های خود را پیش رو دارد. استراکوشا پیشرفت قابل توجهی نسبت به دخیا نیست، اما اگر یونایتد بخواهد فصل آینده به دنبال جذب دروازه‌بان جوانی باشد که با فلسفه تن هاگ سازگارتر است، می‌تواند به عنوان یک جانشین مناسب طولانی مدت مدنظر باشد.

استفان اورتگا:

بهترین گزینه در این لیست، دروازه‌بان آرمینیا بیلفلد است که بازی با پای فوق‌العاده خوبی دارد و به یونایتد اجازه می‌دهد تا بازی‌سازی را از دفاع آغاز کند؛ هم‌چنین با گسترش ناحیه دروازه‌بانی خود، که یکی از مهمترین توانایی‌هایش است، می‌تواند ضد حملات حریف را خنثی کند. مانند تمام گزینه‌های موجود در این لیست، جذب دروازه‌بان ارزان یا با انتقال رایگان به یونایتد این امکان را می‌دهد تا فصل آینده به دنبال رفع کامل مسئله دروازه‌بانی باشد.

اورتگا همچنین در خارج از خط خود بسیار فعال است و به جای خاموش کردن آتش، از آتش سوزی جلوگیری می‌کند؛ مسئله ای که برای دروازه‌بان اسپانیایی یونایتد در این فصل مشکل ساز بوده است. به طور کلی، اگر هندرسون یونایتد را ترک کند، آن‌ها باید به دنبال یافتن جایگزین جوانی باشند که اصول تن هاگ را به طور کامل رعایت کند، اما اگر آن‌ها نتوانند این چنین کنند، اورتگا گزینه خوبی خواهد بود.

9494