تماس پردرآمدترین بازیکن رئال مادرید با اتلتیکو

تماس پردرآمدترین بازیکن رئال مادرید با اتلتیکو

پایگاه خبری فوتبالی - گرت بیل بازیکن ولزی و پردرآمدترین بازیکن رئال مادرید پس از 9 سال از برنابئو جدا می شود.

به گزارش فوتبالی، همان طور که وکیل بیل اعلام کرده است، جدایی این بازیکن از رئال مادرید قطعی است و شنبه آخرین حضورش را در لیست رئال مادرید در فینال چمپیونزلیگ تجربه خواهد کرد.

فعلا آینده بیل به سرنوشت ولز در مرحله پلی آف جام جهانی بستگی دارد. ولز در تلاش است تا برای اولین بار از سال 1958 تا کنون به جام جهانی راه پیدا کند. آنها منتظر مشخص شدن برنده بازی اسکاتلند و اوکراین هستند تا در صورت راهیابی به جام جهانی همگروه ایران، آمریکا و انگلیس شوند.

اگر ولز به جام جهانی برود، بیل یک سال دیگر به بازی در سطح باشگاهی ادامه خواهد داد و بعد از آن از فوتبال بازنشسته می شود در غیر این صورت در همین تابستان برای همیشه فوتبال را کنار خواهد گذاشت.

رادیو کادنا کوپه گزارش داده است که وکلای بیل در روزهای اخیر با نمایندگان اتلتیکو جلسه داشته اند و بازیکن ولزی را به آنها پیشنهاد داده اند. در حقیقت بیل زندگی در شهر مادرید را دوست دارد و به همین خاطر ترجیح می دهد که همچنان در این شهر زندگی کند اما پاسخ اتلتیکو به نمایندگان بازیکن ولزی منفی بوده است و اعلام کرده اند که نیازی به بیل ندارند. محتمل ترین گزینه برای بیل در فصل آینده می تواند انتقال به تیم شهر زادگاهش یعنی کاردیف سیتی در لیگ دسته دو انگلیس باشد.

4125