زهرا خواجوی: برای قهرمانی به سه امتیاز بازی نیاز داشتیم

زهرا خواجوی: برای قهرمانی به سه امتیاز بازی نیاز داشتیم

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان تیم خاتون بم پس از پیروزی تیمش مقابل سپاهان، این برد را گام بزرگی در مسیر قهرمانی دانست.

به گزارش فوتبالی، در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، روز گذشته خاتون بم توانست سپاهان را در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد و خود را یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک کند.

این نتیجه درحالی به دست آمد که عملکرد خط دفاع و دروازه خاتون در این دیدار بسیار خوب بود و این تیم پس از پایان این هفته عنوان برترین خط دفاع لیگ را نیز به خود اختصاص داد.

زهرا قنبری در کنفرانس خبری پس از این دیدار اظهار کرد: امروز شاهد یکی از حساس‌ترین بازی‌های این فصل لیگ برتر فوتبال بانوان بین تیم خاتون و سپاهان بودیم. بازی از زیبایی بسیار زیادی برخوردار و بار فنی و اخلاقی آن نیز مثال زدنی بود.

دروازه‌بان تیم خاتون در خصوص عملکرد دو تیم خاطرنشان کرد: تیم سپاهان تیمی است که با تاکتیک بازی می‌کند و خانم بیان محمودی یک تیم فوق العاده دارد. اما ما هم برای قهرمانی به این سه امتیاز نیاز داشتیم و برای کسب آن از انگیزه بالایی هم برخوردار بودیم.

وی افزود: از طرف خودم، سایر بچه‌ها و باشگاه بزرگ خاتون این برد را به خانم مرضیه جعفری تقدیم و از سرمربی خوب مان بابت تمام زحماتی که می‌کشد قدردانی می‎کنیم. امیدوارم بخش کوچکی از اتفاقات غم انگیزی که برای او افتاده را تا به اینجا جبران کرده باشیم.

خواجوی درخصوص شرایط تیم‌داری باشگاه خاتون، عنوان کرد: این باشگاه خصوصی است و مدیرعامل بابت این تیم از جیب خودش هزینه می‌کند. این باشگاه با باشگاه‌هایی نظیر سپاهان و ذوب آهن که دولتی است تفاوت بسیاری دارد اما تاکنون از حمایات خوب مالی و سخت افزاری دریغ نکرده است.

گلر تیم خاتون درخصوص شرایط تیمش تا روز قهرمانی نیز تصریح کرد: تا اینجای کار قهرمانی ما 90 درصد قطعی شده و دو بازی با تیم‌های خوب ذوب آهن اصفهان و پالایش گاز ایلام داریم که به امتیازهای این بازی‌ها نیاز داریم تا بتوانیم کار را تمام کنیم و جام را بالای سر ببریم.

1377