بیان محمودی: فکر نمی‌کردم که اینگونه در دیدار با خاتون غافلگیر شویم!

بیان محمودی: فکر نمی‌کردم که اینگونه در دیدار با خاتون غافلگیر شویم!

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی سپاهان اصفهان پس از شکست تیمش مقابل صدرنشین لیگ، از بازیکنانش انتظار بازی بهتری داشت.

به گزارش فوتبالی، در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان، سپاهان روز گذشته در ورزشگاه نقش جهان به مصاف خاتون بم رفت و با نتیجه 3 بر صفر تن به شکست داد.

این نتیجه درحالی به دست آمد و شهرداری سیرجان روی توقف خاتون در مصاف با طلایی پوشان حساب ویژه‌ای باز کرده بود اما شاگردان مرضیه جعفری با این برد، گام بلندی به سوی قهرمانی برداشتند.

بیان محمودی در کنفرانس خبری پس از این دیدار اظهار کرد: از ابتدا می‌دانستیم که این بازی مخصوصاً برای تیم رقیب بسیار حساس و تعیین کننده است. رتبه سوم ما در جدول مسجل شده بود و با دو امتیازی که مقابل ملوان از دست دادیم، سخت بود که روی کاغذ هم به قهرمانی فکر کنیم.

سرمربی سپاهان اصفهان درخصوص گل‌هایی که تیمش دریافت کرد نیز گفت: گل‌هایی که دریافت کردیم روی اشتباهات فردی بود و بازیکنان در سه گلی که خوردیم می‌توانستند عملکرد بهتری داشته باشند.

وی همچنین افزود: درکل بازیکنان کم نگذاشتند اما می‌توانستند خیلی بهتر از اینها باشند. فکرش را نمی‌کردیم که امروز اینگونه غافلگیر شوند.

محمودی درخصوص رتبه سپاهان در پایان لیگ جاری نیز تصریح کرد: اول فصل وقتی به سپاهان آمدم گفتم که حتما جزء سه تیم برتر خواهیم بود و اکنون با اختلاف 12 امتیازی از تیم چهارم در این رده ایستاده‌ایم و هنوز شانس نایب قهرمانی داریم.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه تیمش نزدیک‌ترین تیم سپاهان در طی این سالیان به قهرمانی بود، ادامه داد: به خانم جعفری و تیم خاتون تبریک می‌گویم که با این برد 70 درصد قهرمانی خود را مسجل کردند و به بازیکنان خودم خسته نباشد می‌گویم.

او درخصوص بازی متفاوت سپاهان در نیمه اول و دوم بازی خاطرنشان کرد: نیمه اول ما می‌خواستیم از یک سوم میانی پرس را شروع کنیم و متأسفانه روی اشتباه فردی گل خوردیم. اما در نیمه دوم تیم را بالا بردیم و با سیستم3-3-4 بازی کردیم.

محمودی در پایان متذکر شد: تیم بم نیز در این نیمه جز همان پنالتی نتوانست کار خاصی انجام دهد ولی بازهم می‌گویم که بچه‌ها امروز می‌توانستند خیلی بهتر از این کار کنند.

1377