شرایط بهتر دورتموند نسبت به بایرن‌مونیخ برای جذب ستاره اشتوتگارت

شرایط بهتر دورتموند نسبت به بایرن‌مونیخ برای جذب ستاره اشتوتگارت

پایگاه خبری فوتبالی - ساسا کالادزیچ به احتمال زیاد در فصل تابستان امسال قدم بعدی را در دوران حرفه‌ای خود خواهد برداشت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه آلمانی TZ، در باشگاه بایرن مونیخ صداهایی وجود دارد که نسبت به انتقال ساسا کالادزیچ ابراز تردید می‌کنند و اعتماد کافی به بازیکن بیست و چهار ساله برای پر کردن شکاف احتمالی جدایی روبرت لواندوفسکی وجود ندارد. در سمت و خود کالادزیچ نیز تردیدها و نگرانی‌هایی نسبت به بایرن مونیخ نیز هست.

خبرنگار رسانه TZ در گزارش خود چنین خبر می‌دهد که مهاجم اشتوتگارت نگران زمان بازی کافی است؛ زیرا روبرت لواندوفسکی همچنان با باشگاه بایرن مونیخ قرارداد دارد و بایرنی‌ها از عدم فروش او صحبت می‌کنند. طبق گزارش خبرنگار رسانه آلمانی TZ، ساسا کالادزیچ در حال حاضر به پیوستن به بروسیا دورتموند تمایل دارد؛ به خصوص به خاطر حضور ادین ترزیچ، سرمربی احتمالی آتی زردپوشان دورتموندی که گفته می‌شود او هم به این مهاجم اتریشی اشتوتگارت علاقه دارد.

تصمیم‌گیری در مورد انتقال ساسا کالادزیچ هنوز بسیار زود است؛ حتی گفته می‌شود که باشگاه‌هایی از انگلیس و هم‌چنین پاری‌سن‌ژرمن فرانسه نیز در این رقابت‌ها حضور دارند. بر اساس آخرین گزارش‌های منتشر شده، مبلغ انتقال از اشتوتگارت حدود بیست میلیون یورو است.

مدیران و مسئولان باشگاه بر سیا دورتموند به‌ شدت دنبال تقویت تیم خود هستند تا در رقابت‌های فصل آينده بوندسلیگا بالاخره بتوانند یک تیم قابل رقابت با بایرن مونیخ را روانه میادین مسابقات کرده و جام قهرمانی لیگ آلمان را بعد از یک دهه سلطه مونیخی‌ها به دست آورند.

9404