عکس؛ جشن قهرمانی میلان در خیابان با تیپ خاص زلاتان

عکس؛ جشن قهرمانی میلان در خیابان با تیپ خاص زلاتان

پایگاه خبری فوتبالی - میلان با پیروزی سه بر صفر مقابل ساسولو در هفته سی و هشتم از رقابت های سری آ ایتالیا که هفته پایانی بود، موفق شد قهرمان این فصل از رقابت های سری آ شود و بدین ترتیب پس از 11 سال طلسم قهرمان نشدنش را بشکند و دوباره این جام را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، اکنون تیم میلان پس از قهرمانی در رقابت های سری آ ایتالیا، در خیابان های شهر میلان جشن قهرمانی خود را برگزار کرده است و بدین ترتیب میلانی ها این حس شادی و خوشحالی را با هواداران خود در سطح خیابان ها تقسیم کرده اند. از تصاویر وایرال شده در شبکه های اجتماعی مربوط به تیپ خاص زلاتان ابراهیموویچ است که با زدن عینک دودی، یک دودزای رنگی هم در دست گرفته است که به رنگ قرمز و به نماد تیم میلان است.

زلاتان بار قبل که میلان قهرمان سری آ شده بود، در این تیم حاضر بود و اکنون دوباره با میلان قهرمان رقابت های سری آ شده است. فصل 2010/11 آخرین فصلی بود که میلان قهرمان سری آ شد و اکنون در فصل 2021/22 این قضیه دوباره تکرار شد. 

در کنار زلاتان ابراهیموویچ، اولیویه ژیرو هم از کسانی بود که در این قهرمانی میلان در سری آ تاثیر فراوانی داشت و میان هواداران میلان محبوب شد.

1470