سارا قمی: از پیروزی مقابل ملوان هم خوشحال و هم ناراحتم

سارا قمی: از پیروزی مقابل ملوان هم خوشحال و هم ناراحتم

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان هیأت فوتبال البرز با اظهار صحبت‌هایی احساسی همچنان خود را عضوی از خانواده بزرگ ملوان می‌داند.

به گزارش فوتبالی، در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان ایران، نماینده البرز عصر امروز به مصاف ملوان رفت و با وجود اینکه با یک گل از حریف عقب بود، توانست بازی را با نتیجه 2-1 پیروز شود.

این نتیجه درحالی به دست آمد که گل دوم و پیروزی بخش تیم البرز توسط کاپیتان سارا قمی به ثمر رسید و این بازیکن توانست دروازه تیم سابقش را باز کند.

سارا قمی در پایان این دیدار در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: بازی بسیار حساس بود. به هر دو تیم تبریک می‌گویم چرا که امروز، بازی از نظر کیفی و فنی بسیار سطح بالا بود.

کاپیتان تیم البرز درخصوص روند بازی خاطرنشان کرد: در نیمه اول روی یکی از اشتباهات فردی بازیکنان مان گل دریافت کردیم ولی در رختکن به بچه‌ها گفتم که می‌توانیم نتیجه بگیریم فقط نباید بترسیم و نکات فنی را رعایت کنیم.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه در نیمه دوم تمام بازیکنان صحبت‌هایی که در رختکن شد را گوش کردند.

قمی درخصوص احساسش پیش از سوت دیدار با ملوان، بیان کرد: جلوی تیم ملوان که حدود 15 سال در آنجا بودم، بازی کردن بسیار سخت است. از چند روز قبل استرسی توأم با ناراحتی داشتم.

کاپیتان حال حاضر البرز و بازیکن سابق ملوان همچنین گفت: این تیم، تیم شهر من است و از طرفی در تیم البرز بازی می‌کنم که طی 3 سال همه جوره ما را حمایت کرده است و ارزش زیادی برای این تیم قائلم.

او ادامه داد: از نتیجه بازی هم خوشحالم و هم ناراحتم. خوشحال از این بابت که توانستیم پاسخ زحمات مجموعه را با این نتیجه بدهیم. از طرفی ناراحت هستم چرا که تیم سابقم در این بازی شکست خورد.

قمی با بیان اینکه پس از گلزنی به ملوان حس غیرقابل وصفی داشت، متذکر شد: معمولا بازیکن بعد از گل باید خوشحالی کند، ولی لحظه‌ای که توپ را وارد دروازه کردم و برگشتم بازیکنان ملوان را دیدم، خشکم زد و نتوانستم خوشحال کنم.

بازیکن شاخص تیم البرز درخصوص عملکرد تیم داوری و اعتراضات زیاد بازیکنان نیز عنوان کرد: هرچه بازی حساس‌تر باشد، هر سوت داور با اعتراضات بیشتری همراه می‌شود. خود من نمیتوانم درخصوص عملکرد داور نظری بدهم و تا زمانی که فیلم بازی بازبینی نشود، اظهار نظر دراین خصوص درست نیست.

1377