رکسانا معصومی: ثابت کردیم که چه تیم خوبی هستیم

رکسانا معصومی: ثابت کردیم که چه تیم خوبی هستیم

پایگاه خبری فوتبالی- زننده یکی از دوگل نماینده البرز در مصاف با ملوان، معتقد است که تیمش با این برد ارزش‌هایش را به لیگ ایران اثبات کرد.

به گزارش فوتبالی، در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال بانوان ایران، نماینده البرز از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه انقلاب کرج میزبان ملوان بندرانزلی بود.

هردو تیم 33 امتیازی بودند و جایگاه نزدیک در جدول سبب شده بود تا این بازی رنگ و روی یک دوئل 6 امتیازی به خود بگیرد.

در این دیدار ابتدا ملوان از میزبان پیش افتاد اما در نیمه دوم رکسانا معصومی توانست کار را به تساوی بکشد و در ادامه سارا قمی گل پیروزی بخش شاگردان پرستو کرمی را به ثمر رساند تا این بازی به سود دختران البرزی به پایان برسد.

رکسانا معصومی در پایان این دیدار و در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد خداراشکر بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و در این هفته هم مانند هفته گذشته با یک نتیجه خوب، برنده از زمین بیرون آمدیم.

زننده گل تساوی بخش تیم البرز درخصوص حضور هواداران در ورزشگاه نیز بیان کرد: بسیار خوشحال هستیم که در ورزشگاه به روی عموم باز شده. امروز هم هواداران آمدند و به ما انرژی دادند که جا دارد از تک تک آنها تشکر کنم.

او درخصوص عملکرد امروز تیمش، تصریح کرد: چند هفته‌ایست که بسیار خوب بازی می‌کنیم و با برد امروز توانستیم ثابت کنیم که بچه‌ها چقدر بازیکنان خوبی هستند.

معصومی درخصوص عملکرد داور این بازی نیز خاطرنشان کرد: درکل داور قضاوت خوبی داشت و عملکرد تیم داوری خوب بود و به آنها خسته نباشید می‌گویم.

بازیکن تیم البرز در پایان نیز گفت: به همه بازیکنان و کادر فنی تبریک می‌گویم و امیدوارم روند خوب خود را در دو هفته پایانی لیگ هم پیش بگیریم.

1377