عکس؛ خوشحالی بامزه گواردیولا با کولی گرفتن از ستاره تیمش!

عکس؛ خوشحالی بامزه گواردیولا با کولی گرفتن از ستاره تیمش!

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی شب گذشته با پیروزی سه بر دو مقابل استون ویلا موفق شد فصل را در رده اول رقابت های لیگ برتر انگلیس به پایان برساند و بدین ترتیب قهرمان این رقابت ها شود.

به گزارش فوتبالی، سیتیزن ها با کامبکی که مقابل استون ویلا زدند توانستند بازی را به نفع خود تمام کنند و هر سه امتیاز این دیدار را بگیرند. پس از بازی منچسترسیتی جشن قهرمانی مراسم اهدای جام را داشت و بدین ترتیب بازیکنان و کادر فنی منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد به همراه هواداران خود جشن گرفتند.

یکی از تصاویر بامزه ای که از جشن قهرمانی منچسترسیتی وایرال شده و مورد توجه قرار گرفته است، مربوط به لحظه ای است که پپ گواردیولا با کوین دی بروینه به خوشحالی می پردازد. در واقع در این تصویر می بینیم که گواردیولا در حال کولی گرفتن از ستاره تیمش است.

پپ گواردیولا ارتباط بسیار نزدیکی با کوین دی بروینه دارد و این ستاره بلژیکی به نوعی یک مرکز ثقل در تیم منچسترسیتی به شمار می رود و نقشی اساسی در پیاده کردن تاکتیک های پپ گواردیولا درون زمین دارد. خیلی ها معتقدند که علت شکست منچسترسیتی مقابل رئال مادرید هم این بود که گواردیولا در سانتیاگو برنابئو کوین دی بروینه را تعویض کرد.

1470