مدیر بایرن‌مونیخ در واکنش به تمدید ٣ ساله قرارداد نویر: بهترینِ دنیا را داریم!

مدیر بایرن‌مونیخ در واکنش به تمدید ٣ ساله قرارداد نویر: بهترینِ دنیا را داریم!

پایگاه خبری فوتبالی - مدیر ورزشی بوسنیایی باواریایی‌ها نسبت به موضوع تمدید قرارداد سنگربان ملی‌پوش و آلمانی با این باشگاه واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، مانوئل نویر، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال آلمان قرارداد خود را با باشگاه بایرن مونیخ تا سال 2024 میلادی تمدید کرد. این سنگربان شماره یک باواریایی‌ها در رابطه با این موضوع به خبرنگاران گفت: "بسیار خوشحالم که مسیرم را در بایرن مونیخ ادامه می‌دهم. ما باز هم تیم بسیار خوبی خواهیم داشت. تیمی که می‌تواند برای قهرمانی در همه‌ جام‌ها بجنگد. به عنوان یک دروازه‌بان، کاپیتان و بازیکنی کلیدی، دوست دارم در اهداف بزرگمان نقشی تعیین‌کننده ایفا کنم. می‌خواهم روند قهرمانی‌هایمان در لیگ را ادامه دهیم و برای قهرمانی در دی‌اف‌بی پوکال و لیگ قهرمانان اروپا رقابت کنیم."

هم‌چنین حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ در واکنش به تمدید قرارداد این سنگربان ملی‌پوش با مونیخی‌ها به خبرنگاران گفت: "بسیار خوشحالیم که مانوئل نویر قراردادش با ما را تا سال 2024 تمدید کرد. مانوئل از سال 2011 در بایرن مونیخ بازی می‌کند و کاپیتان ماست. او سال‌های زیادی است که بهترین دروازه‌بان دنیا بوده و البته یکی از بازیکنان کلیدی ما می‌باشد. ما می‌خواهیم در سال‌های پیش‌رو در تمام رقابت‌ها موفق باشیم. مانوئل حمایت بزرگی در داخل و خارج از زمین برای ما می‌باشد. او می‌تواند نقشی تعیین‌کننده داشته باشد تا از رسیدن به اهدافمان مطمئن شویم."

9404