تارتار: باید هوشمندانه بازی کنیم/ این جایگاه را به سختی به دست آوردیم

تارتار: باید هوشمندانه بازی کنیم/ این جایگاه را به سختی به دست آوردیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: مقابل نساجی که قهرمان حذفی شده باید هوشمندانه بازی کنیم.

به گزارش فوتبالی، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در نشست خبری پیش از دیدار با نساجی مازندارن اظهار داشت: از هیأت مدیره باشگاه به خاطر حسن اعتماد به کادر فنی برای سال آینده تشکر دارم، از بودن در اصفهان و ادامه کار در این شهر زیبا ابراز خوشحالی می‌کنم، از هواداران به خاطر حمایت‌ها تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانیم با کمک یکدیگر نتایج بهتری را کسب کنیم.

وی ادامه داد: بازی با نساجی بسیار مهم است، ۵ تیم به دنبال جایگاه هفتمی هستند و ما هفتم هستیم، باید مراقب باشیم این جایگاه را که به سختی به دست آوردیم، از دست ندهیم و مقابل نساجی که قهرمان حذفی شده هوشمندانه بازی کنیم.

تارتار خاطرنشان کرد: نساجی بازیکنان باکیفیت و کادر فنی خوبی دارد و کار بسیار سخت است، امیدوارم با ارائه یک بازی خوب و هدفمند به ۳ امتیاز بازی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد تمدید قرارداد گفت: همیشه به دنبال نتایج بهتر در سال آینده هستیم، هدف باشگاه هم همین است و در نهایت همکاری توافق حاصل شده است، در رابطه با سال آینده پایان فصل صحبت می‌کنیم و تمرکزمان روی بازی فردا است که بسیار بااهمیت است.

وی در پاسخ به سؤالی در مورد انتظار از مدیرعامل جدید کارخانه جدید گفت: از مدیرعامل شرکت سهامی ذوب‌آهن تشکر می‌کنم که همیشه پیگیر ورزش شرکت بوده و همراه ما بوده‌اند، امشب هم به اردوی ما می‌آیند و این برخورد و رسیدگی بی‌سابقه بوده است، هیأت مدیره هم پای کار و دنبال موفقیت است، مشکلات اقتصادی وجود دارد اما به دنبال بودجه مناسب هستند.

تارتار با اشاره به حضور بازیکنان در تیم ملی امید بیان داشت: در پایان فصل ۴ بازیکن ملی‌پوش در تیم ملی امید داریم، می‌توانستیم مثل خیلی از مربی‌ها موافقت نکنیم اما باید برای پیشرفت به بازیکن کمک کرد؛ بازی‌های سختی داریم اما بازیکنان دوست داشتند به تیم ملی بروند و من هم پذیرفتم، موفقیت بازیکنان برای ما مهم‌تر از این است که در جایی که نه در کورس سهمیه هستیم و نه خطر سقوط داریم، آن‌ها را درگیر کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد حضور بازیکنان جوان در تیمش عنوان کرد: در هر تیمی بودم جوانان زیادی را به فوتبال کشور معرفی کردم، همیشه از لیگ‌های پایین بازیکنان جوان را شناسایی کردیم، مطرح شدند و به تیم‌های بزرگ‌تر رفتند؛ در ذوب‌‌آهن نیز هدف همین است، با تیم‌های پایه بازی می‌کنیم و آن‌ها را رصد می‌کنیم و اگر کسی باشد که بتواند به تیم کمک کند و استعداد داشته باشد به تیم بزرگسالان اضافه می‌کنیم.

وی در پایان در مورد تمدید قرارداد با بازیکنان گفت: باشگاه هر روز با بازیکنان مذاکره می‌کند، وقتی تیمی خوب بازی می‌کند و نتیجه می‌گیرد، تیم‌های دیگر به دنبال جذب بازیکنان ما هستند؛ بازیکنان اولویت‌شان ذوب‌آهن است و می‌دانند آرامش دارند و امکانات برای پیشرفت آن‌ها مهیا است و امیدوارم زودتر قرارداد بازیکنان آزاد تمدید شود.

۴۱۵۴