قطر؛ محل برگزاری اردو تیم ملی پس از دیدار با کانادا

قطر؛ محل برگزاری اردو تیم ملی پس از دیدار با کانادا

پایگاه خبری فوتبالی- مدیررسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد که به احتمال فراوان پس از برگزاری دیدار دوستانه با کانادا، ملی‌پوشان راهی قطر می‌شوند.

به گزارش فوتبالی، بحث و گمانه زنی‌ها پیرامون اردوی بعدی تیم ملی به سوژه روز فوتبال ایران تبدیل شده است. پس از آنکه دیدار ملی‌پوشان برابر اکوادور لغو شد، حالا وضعیت تیم ملی پس از برگزاری بازی دوستانه با کانادا در وضعیت نامشخصی قرار دارد.

محمد جماعت مدیررسانه‌ای تیم ملی درخصوص برنامه ریزی تیم ملی برای فیفادی‌های پیش رو گفت: درباره فیفادی سپتامبر (شهریور) نمی‌توان از اکنون صحبت کرد. چرا که هنوز محل اردوی ما برای ماه سپتامبر مشخص نیست که در ایران اردو خواهیم داشت و یا در کشور دیگری. هنوز برنامه ریزی‌هایمان نامشخص است.

وی درباره اینکه تیم ملی پس از بازی دوستانه با کانادا قادر به ماندن در این کشور نیست و چه برنامه‌ای برای آن دارند، گفت: دو نوع برنامه ریزی مدنظر است. اول اینکه از کانادا راهی دوحه قطر شویم، اردویمان را در کشور قطر ادامه دهیم و از زمان فیفادی استفاده کنیم. مورد دوم نیز این است که به ایران برگردیم.

جماعت خاطرنشان کرد: احتمال سفر به دوحه خیلی بیشتر است اما نکته این است که ما باید تیم‌ها را بررسی کنیم و ببینیم برای کدام تیم‌ها این امکان وجود دارد که با ما در قطر بازی کنند. متأسفانه رفتاری که دولت و مجلس کانادا انجام داد، برنامه‌های ما را به‌هم ریخت. اصلا اساس برنامه‌های ما روی این بود که در کانادا بمانیم و طبیعتا اینکه برای یک بازی دوستانه این مسافت را طی کنیم و برگردیم، خیلی مناسب نیست.

۴۱۵۴