خوشحالی عجیب وینگر برزیلی: طی کردن طول زمین روی زانو!

خوشحالی عجیب وینگر برزیلی: طی کردن طول زمین روی زانو!

پایگاه خبری وتبالی - بعد از آن که لیدز با پیروزی دو بر یک مقابل برنتفورد از سقوط نجات پیدا کرد و در لیگ انگلیس ماندنی شد، رافینیا وینگر برزیلی این تیم در اقدامی جالب تصمیم گرفت که عرض زمین را روی زانوهایش طی کند!

به گزارش فوتبالی، تیم جسی مارش در حالی به هفته پایانی رسید که به دو چیز نیاز داشت: کسب نتیجه مثبت مقابل برنتفورد، تیمی که فصل را خوب تمام کرده بود و پیروزی نیوکاسل در مقابل رقیبشان برنلی. هواداران لیدز به شدت خوشحال بودند چرا که هر دو اتفاق مطابق میلشان رخ داد.

کالوم ویلسون دو گل به ثمر رساند تا نیوکاسل با نتیجه دو بر یک پیروز شود و لیدز نیز به لطف گل جک هریسون در دقیقه 93 هر سه امتیاز را کسب کرد. دقایق پایانی برای لیدزی ها به شدت دراماتیک بود. در حقیقت در دقایقی به نظر می رسید که برنلی بتواند مقابل نیوکاسل به بازی برگردد اما این اتفاق رخ نداد. گلهای رافینیا و هریسون باعث شد تا حکم بقای لیدز در لیگ برتر انگلیس امضا شود.

رافینیا ستاره لیدز در زمان سوت پایان بازی تصمیم گرفت که زانو بزند و در همین حالت کل طول زمین را طی کرد.  گفته می شود که اقدام رافینیا نوعی سنت در آمریکای جنوبی برای تشکر از خداوند به خاطر اجابت درخواست های افراد است. رافینیا بعد از آن که کل طول زمین را روی زانوهایش طی کرد، در کنار هواداران لیدز ایستاد و با آنها جشن گرفت.

4125