سرمربی تیم امید عراق: به دلیل مصدومیت غایبان زیادی داریم/ دیدار با ایران یک آزمون جدی است

سرمربی تیم امید عراق: به دلیل مصدومیت غایبان زیادی داریم/ دیدار با ایران یک آزمون جدی است

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال امید عراق گفت: ایران تیم بسیار قدرتمندی است و بازی با آنها یک آزمون جدی برای ما محسوب می‌شود.

به گزارش فوتبالی، میروسلاو سوکوپ سرمربی اهل جمهوری چک تیم فوتبال امید عراق در نشست خبری دیدار تدارکاتی برابر تیم امید ایران، اظهار داشت: تیم ما به دلیل مصدومیت، غایبان زیادی دارد اما برای مسابقات پیش‌رو زودتر به اردوی آماده‌سازی رفتیم و بازیکنان آماده‌ای داریم. 

وی با بیان اینکه دیدار برابر ایران بسیار مهم است، گفت: تیم ایران بسیار قدرتمند است و به راحتی مسابقات مقدماتی زیر ۲۳ سال آسیا را پشت سر گذاشته است. برای ما ۲ بازی برابر ایران یک آزمون جدی است. می‌خواهم به بازیکنانی که در مسابقات قبلی شرکت نکرده‌اند، فرصت بازی بدهم.

سرمربی تیم فوتبال امید در مورد غیبت احمد سرطب در بازی‌های مقابل ایران تاکید کرد: از دست دادن بازیکن خوبی مانند سرطیب برای تیم یک چالش است اما هر بازیکنی باید به دستورات مربی احترام بگذارد و انضباط را رعایت کند.او باید از سرپرست تیم عذرخواهی کند. 

تیم فوتبال زیر ۲۳ سال ایران روزهای سوم و ششم خرداد به مصاف تیم زیر ۲۳ سال عراق می‌رود. شاگردان مهدی مهدوی‌کیا پس از انجام دو بازی دوستانه با عراق، هفتم خرداد بغداد را به مقصد استانبول و سپس به مقصد تاشکند ازبکستان ترک خواهد کرد.

رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا از یازدهم خرداد در ازبکستان آغاز می‌شود و تیم زیر ۲۳ سال ایران با تیم‌های ازبکستان، قطر و ترکمنستان همگروه است و در اولین بازی یازدهم خرداد به مصاف تیم امید قطر می‌رود.

۴۱۵۴