واکنش ستاره پرتغالی به ابتکار جالب هوادار میلان در فضای مجازی

واکنش ستاره پرتغالی به ابتکار جالب هوادار میلان در فضای مجازی

پایگاه خبری فوتبالی - در روزهای گذشته اتفاق جالبی پیرامون مسائل مربوط به نقل و انتقالات باشگاه میلان رخ داد که طی آن، یک هوادار روسونری پیراهن فرانک کسیه را با ماژیک تغییر داد و این موضوع با لایک شدن آن توسط رناتو سانچز، بازیکن مورد نظر سران میلانی در بازار انتقالات تابستانی مواجه شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه ایتالیایی میلان نیوز، لینک شدن رناتو سانچز، بازیکن تیم ملی فوتبال پرتغال و ستاره کنونی باشگاه فرانسوی لیل به تیم میلان ایتالیا و پیوستن این بازیکن در پایان رقابت‌های فصل جاری فوتبال اروپا به این تیم قرمز و مشکی پوش شهر میلان هم‌چنان ادامه دارد.

در روزهای گذشته، یک هوادار روسونری تصمیم گرفت تا در بستر اینترنت و فضای مجازی، پیراهن فرانک کسیه، هافبک تیم ملی فوتبال ساحل عاج و ستاره فعلی این باشگاه ایتالیایی را در حالی که با ماژیک بر روی این لباس تغییراتی انجام گرفته بود را به تن کند.

به عبارت دیگر، این هوادار باشگاه میلان، پیراهن فرانک کسیه را با ماژیک به مشخصات رناتو سانچز پرتغالی تغییر داد که به احتمال فراوان در رقابت‌های فصل آینده سری آ با پیراهن روسونری توپ خواهد زد.

در بین لایک‌هایی که این تصویر در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی توییتر و اینستاگرام دریافت کرده است، نام رناتو سانچز، بازیکن ملی‌پوش باشگاه لیل فرانسه نیز به چشم می‌خورد که می‌تواند اشاره به نزدیک بودن انتقال این ستاره ملی‌پوش پرتغالی به جمع شاگردان استفانو پیولی در سن سیرو و میان بازیکنان تیم میلان باشد. هم‌چنین فرانک کسیه ساحل عاجی نیز به محض پایان رقابت‌های فصل جاری فوتبال در قاره سرسبز اروپا، از جمع نفرات روسونری در سن سیرو جدا شده و راهی منطقه کاتالونیا و باشگاه بارسلونای اسپانیا خواهد شد تا در میان شاگردان ژاوی هرناندز، سرمربی جوان و اسپانیایی کاتالان‌ها قرار بگیرد.

9404