پاری‌سن‌ژرمن و تغییرات زیاد؛ مربی آلمانی از نامزد‌های هدایت تیم فرانسوی

پاری‌سن‌ژرمن و تغییرات زیاد؛ مربی آلمانی از نامزد‌های هدایت تیم فرانسوی

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی سابق مانشافت در حال بررسی چندین پیشنهاد برای قبول کردن وظیفه هدایت یک تیم ملی می‌باشد اما هنوز تصمیمی قطعی گرفته نشده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از شبکه اسکای اسپورتس، یواخیم لوو، سرمربی شصت و دو ساله سابق تیم ملی فوتبال آلمان و قهرمان جام جهانی سال 2014 ممکن است در آینده‌ای نزدیک و قابل پیش‌بینی به نیمکت‌های مربی‌گری بازگردد.

یواخیم لوو در فینال برلین به خبرنگار شبکه اسکای اسپورتس می‌گوید: "مسائل و پیشنهاداتی وجود دارد که باید در طی هفته‌های آتی با آن‌ها روبرو شوم اما هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده است."

سرمربی قهرمان جام جهانی در سال 2014 به شغلی در آینده به عنوان سرمربی و مربی باشگاهی اشاره می‌کند و می‌گوید:

"دوست دارم دوباره مربی یک باشگاه شوم. این برای من لذت‌بخش خواهد بود."

از سوی دیگر، یواخیم لوو هدایت تیم ملی را مشکل‌ساز می‌داند و در این زمینه می‌گوید: "وقتی یک زمان مربی تیم ملی آلمان بوده باشی، به طور حتم سخت است که بتوانی در جای دیگری هدایت یک تیم ملی را بر عهده داشته باشی."

یواخیم لوو از سال 2006 تا 2021 میلادی سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان بود و در قبل از آن نیز به مدت دو سال به عنوان دستیار زیر نظر یورگن کلینزمان در اردوی مانشافت حضور داشت. یواخیم لوو هم‌چنین در مورد بازیکن ملی‌پوش سابق یعنی باستین شواین اشتایگر که در سال 2014 میلادی زیر نظر این سرمربی در خاک کشور برزیل به مقام قهرمانی جهان دست یافت، اظهار داشت: "نمی‌دانم که او به بوندسلیگا علاقه دارد یا خیر، اما مطمئنا می‌تواند به یکی از باشگاه‌های بوندسلیگا کمک کند."

همچنین پاری‌سن‌ژرمن با مبلغ نجومی قرارداد کیلیان امباپه تمدید شد. اما چه کسی می‌تواند در آینده پی‌اس‌جی را هدایت کند؟ نام یوآخیم لوو در لیست این تیم فرانسوی است.

هم‌چنین طبق گزارش نشریه فرانسوی اکیپ، پس از تمدید قرارداد کیلیان امباپه که با مبلغ بسیار زیاد صورت گرفت، اکنون باید رهبری ورزشی مناسبی برای اهداف بلندپروازانه این تیم نفتی با صاحبات قطری پیدا شود. بر اساس گزارش رسانه‌ها، پایان کار لئوناردو، مدیر ورزشی برزیلی و مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی پاریسی‌ها فرا رسیده است و آن‌ها دیگر در سال 2023 در این تیم فرانسوی نقشی ندارند.

حدس و گمان‌ها در این رابطه به سرعت در حال نشر می‌باشد. خبرنگار اکیپ یواخیم لوو را یکی از نام‌های مطرح برای هدایت تیم فرانسوی می‌داند. دیگر نامزدهای احتمالی روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی بلژیک، تیاگو موتا و هم‌چنین کریستوف گالتیه، سرمربی باشگاه نیس فرانسه هستند.

9404