مدیرعامل شهر خودرو: وقتی سقوط‌مان قطعی شده، پول پرسپولیس چه فایده‌ای دارد؟

مدیرعامل شهر خودرو: وقتی سقوط‌مان قطعی شده، پول پرسپولیس چه فایده‌ای دارد؟

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه شهر خودرو گفت: سقوط ما به لیگ یک 90 درصد قطعی شده اما پرسپولیس همچنان پولمان را نمی‌دهد.                                    

به گزارش فوتبالی، اسماعیل حیدرپور درباره آخرین وضعیت پرونده شهرخودرو و پرسپولیس اظهار داشت: یکی از مواردی که فدراسیون فوتبال آمدیم بحث پرونده پرسپولیس و شهر خودرو بود. طبق صحبتی که با نورشرق رئیس کمیته وضعیت در حضور اسکندری وکیل باشگاه خودرو،‌تمام مستندات خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ ارائه کردیم. دوستان ما در پرسپولیس می‌گویند چرا تا این اندازه مصاحبه می‌کنید و حرف می‌زنید. به درویش گفتم تمام شد و تمام. شاید شهر خودرو تا 90 درصد سقوطش قطعی شده باشد. پولی که به ما می‌خواهید بدهید دیگر چه فایده‌ای دارد. بازیکن، مربی، کادر پزشکی و... برای ما با جان و دل زحمت می‌کشند و باید حق و حقوق‌شان را‌‌‌‌‌‌‌‌ بدهیم. باشگاه پرسپولیس هم باید دینی که بر گردنش بوده پرداخت کند. اتفاقات فوتبال را‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌بینید. اگر تیم ما سقوط کند پرداخت این پول دیگر چه فایده‌ای دارد. به درویش گفتم؛ انتظار دارید توافقی که قبل از عید با پرسپولیس داشتیم انجام شود؟

مدیرعامل باشگاه شهر خودرو اضافه کرد: اکنون برخی از همکاران من در باشگاه پرسپولیس هستند، اما دو سه روز است امروز و فردا می‌کنند. تعجب من این است چگونه برای یک پرونده از ما چک گرفتند اما چک را‌‌‌‌‌‌‌‌ عوض نمی‌کنند، ولی گفتیم تا این اندازه که روی ما حساس هستید، روی پرسپولیس و استقلال هم حساس باشید. چرا فقط باید به ما زور بگویند؟ حمیداوی پیش از این اعلام کرد که زور شهرخودرو نمی‌رسد که پولش را‌‌‌‌‌‌‌‌ بگیرد و واقعا زورمان نمی‌رسد.

حیدر پور در مورد اینکه با هر روز تاخیر در پرداخت مبلغ رضایت‌نامه یحیی گل محمدی 10 میلیون تومان پول روی این پول می‌آید، گفت: درویش از دوستان خوب ماست و زمانی که برنامه ورزش و مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌ با مرحوم بهرام شفیع اجرا می‌کردیم، چند باری خدمت او بودیم. آدم خوبی است، اما بازیکن از ما انتظاراتی دارد و فقط قول را‌‌‌‌‌‌‌‌ قبول نمی‌کند. وقتی چیزی را‌‌‌‌‌‌‌‌ به بازیکن اعلام می‌کنید باید همان مبلغ را‌‌‌‌‌‌‌‌ بدهید. زیرا دین و حق‌الناس است. بخشی از مشکلات ما همین موضوع است.

وی اضافه کرد: به نورشرق گفتم تیم ما فصل گذشته در اختیار هیات فوتبال استان خراسان رضوی بوده و پول‌هایی را‌‌‌‌‌‌‌‌ از اسپانسر، شهرداری و... گرفته که آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌ هزینه کردند، اما ورودی و خروجی مربوط به این مبالغ را‌‌‌‌‌‌‌‌ به ما نمی‌دهند. اگر هیات فوتبال سال گذشته صاحب این باشگاه بوده باید این مسائل را‌‌‌‌‌‌‌‌ به ما بگویند، اما چنین کاری انجام نمی‌دهند. در مورد داوری‌ها هم که نمی‌دانم دیگر چه بگویم.

مدیرعامل باشگاه شهر خودرو تصریح کرد: اکنون پرسیدم داور بازی ما با پرسپولیس چه کسی است که پاسخ دادند یاسر همرنگ است و داور خیلی خوبی هم هست. منم پاسخ دادم قبل از بازی می‌گویید همه خیلی خوب هستند، اما در بازی ما مقابل با استقلال زبیر نیک نفس اخراج نشد، بازی با پیکان هم بازیکن حریف باید اخراج می‌شد که این کار هم نشد. آب از سر شهرخودرو گذشته است و امیدوارم داور بازی فردا با پرسپولیس قضاوت مردانه‌ای داشته باشد تا وقتی به خانه‌اش می‌رود سرش را‌‌‌‌‌‌‌‌ بالا بگیرد.

حیدرپور در مورد اینکه آیا از بقای شهر خودرو در لیگ برتر ناامید شده است، توضیح داد: با شرایط و وضعیتی که برای ما ایجاد کرده‌اند، باید یک موضوع را‌‌‌‌‌‌‌‌ بگویم. من در باشگاه گهر دورود کار کردم. باشگاه‌های بخش خصوصی در فوتبال ما محکوم به فنا شدن و نابودی هستند، زیرا هیچ کس از آنها حمایت نمی‌کند و حق‌شان را‌‌‌‌‌‌‌‌ هم همه جا ضایع می‌کنند.

وی در مورد اینکه با توجه به حکم کمیته وضعیت آیا اکنون نباید از پرسپولیس امتیازی کسر شود، گفت: در مورد شکایت مهدی رحمتی از شهرخودرو حکمی را‌‌‌‌‌‌‌‌ داده و می‌گویند باید حدود 2 میلیارد و 400 میلیون تومان پرداخت کنید. به کمیته وضعیت گفتیم وقتی تا این اندازه در مورد این شکایت حساسیت دارید و البته این پول هم حق اوست، باید در مورد شکایت شهرخودرو از پرسپولیس هم حساس باشید. البته یک سؤال داریم، زیرا فصل قبل تیم در اختیار ما نبوده و نمی‌دانیم آیا رحمتی پول گرفته یا نگرفته است. پول به حساب رحمتی آمده و مشترک به حساب شخص دیگری هم واریز شده، آیا امکان دارد پول به حساب من بیاید و چک‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌ بدهم و آن را‌‌‌‌‌‌‌‌ برندارم. اصلا می‌گوییم این پول را‌‌‌‌‌‌‌‌ برنداشته، اما باید به ما سند بدهید که این کار را‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام نمی‌دهند.

مدیرعامل باشگاه شهرخودرو اضافه کرد: در مورد این رأی پس از صدور رأی کمیته وضعیت به استیناف شکایت کردیم، اما بدون آنکه کمیته استیناف ما را‌‌‌‌‌‌‌‌ بخواهند رأی دادن، به همین دلیل می‌گویم از بخش خصوصی هیچ حمایتی نمی‌شود و اجازه نمی‌دهند از حق خودمان دفاع کنیم. امیدوارم اتفاقات خوبی برای فوتبال بیفتد و مجمع زودتر برگزار شد تا تکلیف همه مشخص شود.

حیدرپور در خصوص اینکه آیا امروز صحبتی با احسان اصولی سخنگوی فدراسیون و رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی داشته است، گفت: او امروز در فدراسیون نبود و ظاهرا به سفر رفته است. من می‌گویم قانون به هیچ هیات فوتبالی اجازه تیم‌داری نمی‌دهد. این کار خلاف بوده و باید دستگاه‌های نظارتی ورود کنند که چرا باید هیات فوتبال تیم‌داری کند؟ مگر در سال 90 و 91 و 91 که ما در باشگاه گهر امیر عابدینی در داماش گیلان بود و استقلال صنعتی خوزستان هم از طریق بخش خصوصی اداره می‌شد، تیم را‌‌‌‌‌‌‌‌ گرفتند به هیات‌های استانی دادند. اکنون هم این اقدام خلاف است زیرا هیات فوتبال حق تیم‌داری ندارد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه فرهاد حمیداوی در ابتدای فصل اعلام کرد اگر این تیم رتبه بالاتر از دهم در لیگ برتر کسب نکند، آن را‌‌‌‌‌‌‌‌ به مسئولان استانی هبه خواهد کرد و آیا اکنون که شهرخودرو در آستانه سقوط قرار گرفته روی این حرفش می‌ماند، اظهار داشت: من در آن زمان که حمیدوای چنین صحبتی کرد در باشگاه شهرخودرو نبودم. خودش می‌تواند بیاید و صحبت‌ کند، حتما حرف‌هایی هم دارد و دلیل داشته که چنین حرف‌هایی زد. اما موضوع مهم این است که چرا تیم‌هایی مثل ابومسلم، پیام و... در مشهد از بین رفتند. امیدوارم شرایطی فراهم کنند تا وضعیت بهتر شود. خداداد عزیزی چند شب پیش صحبت کرد و گفت چندین سال است که در مشهد بازیکن تیم ملی نداریم. به حمیداوی و باشگاه شهر خودرو کم لطفی کرد و او اذیت شد، اما امیدوارم به دوستانی که می‌خواهند تیم‌داری کنند کمک شود. اکنون باید دید کسی می‌آید تا تیم‌داری کند؟

9719