اتفاق روز؛ سرمربی پرسپولیس جانشین ایرانی ندارد

اتفاق روز؛ سرمربی پرسپولیس جانشین ایرانی ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- در اتفاقی قابل توجه، مدیران باشگاه پرسپولیس هیچ گزینه ایرانی برای جانشینی یحیی گل‌محمدی ندارند.

به گزارش فوتبالی، همین اول کار بگوییم که باشگاه پرسپولیس طی چند وقت اخیر بارها و بارها شایعه قطع همکاری با یحیی گل‌محمدی را رد و اعلام کرده که از سرمربی‌اش حمایت می‌کند منتهی در بازار شایعات، اسامی مربیانی مثل علی دایی، مهدی مهدوی‌کیا و مهدی تارتار به عنوان گزینه‌های اصلی مدیران پرسپولیس در صورت قطع همکاری با یحیی مطرح و کار به جایی رسید که گفته شد مهدی مهدوی‌کیا همزمان هدایت پرسپولیس و تیم امید را به عهده خواهد داشت.

از این جمع سه نفره، مهدوی‌کیا و دایی به شایعه حضورشان در پرسپولیس واکنش نشان داده‌اند. سرمربی تیم امید قبل از سفر به عراق به خبرنگاران اعلام کرد به تیمش تعهد دارد و آدمی نیست که بخواهد در نیمه راه، با تیمی قطع همکاری کند.

علی دایی هم امروز در گفت و گویی که با ایسنا داشته، گفته که هیچ مذاکره‌ای با پرسپولیس نداشته و فعلا دوست ندارد در ایران مربیگری کند.

آخرین مربی‌ای که از او به عنوان جانشین احتمالی یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس نام برده شده بود، مهدی تارتار بود که همه در جریان علاقه او برای هدایت پرسپولیس هستند منتهی تارتار امروز قرارداد جدیدی با ذوب آهن بست تا فصل آینده هم در اصفهان باشد.

7655