تیم ملی ایران پس از بازگشت از کانادا در خاورمیانه اردو می‌زند

تیم ملی ایران پس از بازگشت از کانادا در خاورمیانه اردو می‌زند

اردوی تیم ملی فوتبال ایران بعد از بازگشت از کانادا، در یکی از کشورهای خاورمیانه ادامه خواهد یافت.     

به گزارش فوتبالی، بعد از منتفی شدن بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران مقابل اکوادور و سنگال، برنامه‌های آماده سازی تیم کشورمان برای جام جهانی ۲۰۲۲ دچار تغییرات گسترده‌ای شد.

ایران بامداد روز ۱۶ خرداد (به وقت ایران) در کانادا با تیم ملی این کشور دیدار می‌کند. در حالی که تیم «دراگان اسکوچیچ» قرار بود دو بازی دیگر هم در کانادا انجام بدهد، این برنامه ریزی نهایی نشد.

به گفته محمد جماعت مدیر رسانه‌ای تیم ملی ایران، ملی پوشان ایران روز سه شنبه هفته آینده از تهران راهی ونکوور کانادا می‌شوند و ۲۴ ساعت بعد از انجام بازی، این کشور را ترک می‌کنند.

وی گفت: دو گزینه برای برپایی اردوی آماده سازی داریم که در حال مهیاسازی زمین‌ها هستیم تا در اردوی خاورمیانه (قطر) تدارک مناسبی برای تیم ملی داشته باشیم.

مدیر رسانه‌ای تیم ملی لغو بازی‌های ایران در کانادا را خارج از اراده فدراسیون و تیم ملی دانست و درباره سفر به کانادا برای انجام تنها یک مسابقه گفت: کشور و حاکمیت کانادا برای برپایی اردوی تدارکاتی باوجود درخواست خودشان دچار قصور شدند. در این فیفادی امکان برگزاری بازی دوستانه مناسب در خاورمیانه برای ما به مراتب کمتر بود. بر اساس تقویم کانادا، ما قرار بود با اکوادور و یک تیم دیگر از منطقه کونکاکاف هم بازی کنیم.

9719