پیش‌بازی مس – استقلال/ جنگ برای سه امتیاز در رفسنجان

پیش‌بازی مس – استقلال/ جنگ برای سه امتیاز در رفسنجان

پایگاه خبری فوتبالی- مس رفسنجان برای جبران نتیجه بازی دور رفت مقابل استقلال کار راحتی ندارد.

به گزارش فوتبالی، شاگردان محمد ربیعی در شرایطی میزبان قهرمان لیگ برتر هستند که بازی رفت دو تیم با نتیجه 2-3 به سود استقلال به پایان رسید و طبیعتا مسی‌ها به دنبال جبران آن نتیجه هستند منتهی گرفتن سه امتیاز از تیمی که در 28 هفته گذشته شکست نخورده و انگیزه زیادی برای حفظ این روند در دو هفته آخر لیگ دارد، اصلا کار راحتی نیست.

این نکته را هم باید در نظر بگیریم که به همان اندازه که مس رفسنجان به دنبال سه امتیاز این بازی است، استقلال هم از تقابل با مس به چیزی جز برد فکر نمی‌کند چرا که اگر بتواند میزبانش را شکست دهد و هفته آخر هم از سد نفت مسجدسلیمان بگذرد، می‌تواند لیگ را با 70 امتیاز به پایان برساند. اتفاقی که در لیگ برتر، سابقه نداشته است.

تقابل ویژه: شاید جذابترین اتفاق این بازی، تقابل گادوین منشا با مدافعان استقلال باشد. بازیکن اسبق استقلال، این فصل شرایط خوبی داشته و با 14 گل زده در صدر جدول گلزنان قرار دارد و به دنبال ارتقای آمارش است و از طرف دیگر سیدحسین حسینی و البته مدافعان استقلال به دنبال ثبت یک کلین‌شیت دیگر هستند و باید دید آقای گل لیگ می‌تواند از سد بهترین خط دفاع لیگ بگذرد یا نه.

نتیجه هفته گذشته: مس رفسنجان با 2 گل از سد صنعت نفت آبادان گذشت و بازی استقلال و آلومینیوم اراک با تساوی بدون گل به پایان رسید.

وضعیت در جدول: مس 44 امتیازی در رده ششم قرار دارد و استقلال 64 امتیازی تیم اول جدول است.

سه‌شنبه 3 خرداد

هفته بیست و نهم لیگ برتر

مس رفسنجان – استقلال ساعت 20

تیم داوری: احمد محمدی- علی اکبر نوری- دانیال باشنده- محمدرضا تارخ