اتمام حجت سنگربان اسپانیایی منچستری‌ها با هم‌تیمی‌هایش: مجبور نیستید بمانید!/ اشتیاق دخیا برای کار با تن‌هاگ

اتمام حجت سنگربان اسپانیایی منچستری‌ها با هم‌تیمی‌هایش: مجبور نیستید بمانید!/ اشتیاق دخیا برای کار با تن‌هاگ

پایگاه خبری فوتبالی - دروازه‌بان ملی‌پوش و اسپانیایی شیاطین سرخ در گفت‌وگویی که با خبرنگاران رسانه‌ها در پایان بازی شب گذشته تیمش مقابل کریستال پالاس انجام داد، اذعان کرد که بی‌صبرانه مشتاق همکاری با کادر فنی جدید سرخ‌پوشان شهر منچستر و شخص اریک تن هاگ می‌باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، تیم فوتبال منچستر یونایتد شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته پایانی مسابقات لیگ برتر فوتبال انگلستان به مصاف کریستال پالاس رفت و در ادامه روند کسب نتایج ضعیف خود در این فصل، در این دیدار نیز در نهایت مغلوب این حریف نه چندان قدرتمند خود شد. در پایان این مسابقه، داوید دخیا، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال اسپانیا و سنگربان شماره یک باشگاه منچستر یونایتد انگلیس در پایان این مسابقه در خصوص شرایط این تیم در این دیدار و در کل طی فصلی که گذشت و هم‌چنین در ارتباط با چشم‌انداز و دورنمای آینده این تیم در فصل آتی با خبرنگاران رسانه‌ها گفت‌وگو کرد. دخیا ضمن تاکید بر ضرورت و نیاز این تیم به نقل و انتقالاتی مناسب، با لحنی تند خطاب به هم‌بازیان خودش در جمع سرخ‌پوشان گفت: "آن‌هایی که خواهان ماندن هستند، بمانند و آن‌هایی که نمی‌خواهند، بروند. مجبور نیستید این‌جا باشید!"

داوید دخیا ضمن استقبال از اتمام رقابت‌های این فصل گفت: "بهترین اتفاقی که امسال رخ داد، تمام شدن مسابقات این فصل بود!"

دروازه‌بان ملی‌پوش ماتادورها در ادامه صحبت‌های خود درباره شرایط خودش نیز چنین گفت: "می‌خواهم این فصل را فراموش کنم و برای فصل بعد صد درصد آماده و خوش‌بین باشم. این فصلی که گذشت، از هر نظر افتضاح بود؛ خیلی سخت گذشت. الان فرصت استراحت و آماده کردن خود برای فصل بعد است."

داوید دخیای اسپانیایی در پایان صحبت‌های خودش در ارتباط با موضوع نقل و انتقالات این باشگاه و هم‌چنین حضور کادر فنی جدید و همکاری با مربیان جدید به ویژه شخص اریک تن‌هاگ نیز چنین گفت: "سرمربی و کادر فنی جدید از الان دنبال بازیکنان جدید هستند. امیدوارم بازیکنان خوب و با شخصیتی را به تیم اضافه کنند. بی‌صبرانه مشتاق همکاری با تن‌هاگ هستم. برای شروع مسابقات فصل بعد هیجان‌زده‌ام. سرمربی جدید، بازیکنان جدید! امیدوارم همه این‌ها باعث بهبود شرایط تیم شویم و موقعیت منچستر یونایتد را ارتقا دهیم."

9404