آخرین صحبت‌های رانگنیک به‌عنوان سرمربی منچستريونايتد پس از باخت در هفته آخر

آخرین صحبت‌های رانگنیک به‌عنوان سرمربی منچستريونايتد پس از باخت در هفته آخر

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی آلمانی شیاطین سرخ بعد از تحمل شکستی دیگر در آخرین دیدار لیگ برتری تیمش با خبرنگاران رسانه‌ها صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، رالف رانگنیک در پایان مسابقه شب گذشته منچستر يونايتد مقابل کریستال پالاس از رقابت‌های هفته آخر لیگ برتر فوتبال جزیره که با شکست شیاطین سرخ همراه شد، با خبرنگاران رسانه‌ها گفت‌وگو کرد که مهم‌ترین قسمت از صحبت‌های این سرمربی آلمانی در این مصاحبه را در ادامه می‌خوانید:

درباره عملکرد تیم؟

"فکر کنم ما خودمان سه موقعیت خوب برای گلزنی در نیمه اول داشتیم؛ اما از دست دادیم و مخصوصا در نیمه اول اشتباهات بیهوده‌ای را انجام دادیم و به همین شکل گل خوردیم. اشتباهات ناخواسته زیادی داشتیم. همان‌طور که در دو بازی گذشته این‌گونه بود. به نوعی خودمان پاس گل اول را دادیم. یک پرتاب بی‌مورد بود که داشتیم؛ توپ در اختیار ما بود و ما فقط توپ را به سمت محوطه جریمه خودمان زدیم."

درباره گل کریستال پالاس؟

"گلزن در نهایت زاها بود اما خودمان بودیم که پاس گل را برایش دادیم!"

درباره کامبک برایتون مقابل وستهام؟

"بله، فکر می‌کنم که برایتون به ما لطف کرد و بازی یک هیچ باخته در نیمه اول را با سه گل در نیمه دوم جبران کرد و پیروز شد. این تنها اتفاق خوب در این آخر هفته بود."

در مورد نقل و انتقالات؟

"نمی‌دانم حق صحبت دارم یا نه ولی من پیشنهادهایم را خواهم داد. یک بند پشت این قرارداد من هست (به عنوان مشاور) که تیم می‌تواند از ارتباطات من با تیم‌های بزرگ اروپایی استفاده کند. مشخص است که تیم به نیروی کمکی نیاز دارد و مطمئن هستم که به آن خواهد رسید‌. من خوش‌بین هستم که می‌توانیم قوی‌تر شویم. باید با اریک و هیئت مدیره صحبت کنم و در نهایت امیدوارم بتوانیم بازیکنانی که به شکوفایی تیم کمک خواهند کرد را جذب کنیم."

درباره حضور احتمالی تن هاگ در بین دو نیمه دیدار منچستريونايتد مقابل کریستال پالاس؟

"نه، تن هاگ به رختکن نیامد. این موضوع غیرعادی است چرا که او هنوز به تیم معرفی نشده  است."

9404