ناامیدی توخل در بیان علت فاصله ایجاد شده بین چلسی با سیتی و ليورپول

ناامیدی توخل در بیان علت فاصله ایجاد شده بین چلسی با سیتی و ليورپول

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی آلمانی آبی‌های لندنی بعد از پیروزی شب گذشته تیمش در آخرین بازی فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال جزیره در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، توماس توخل در نشست خبری بعد از کسب پیروزی چلسی مقابل واتفورد در مسابقات آخرین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلستان صحبت‌هایی را مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

در مورد این‌که آیا تعطیلات خوبی خواهد داشت یا خیر؟

"نه، من نمی‌توانم در حال حاضر به تعطیلات بروم؛ به هیچ وجه. ما کار زیادی در باشگاه داریم. البته امکان برگزاری جلسات در ZOOM وجود دارد؛ اما حداقل برای اولین بار این‌جا خواهم بود. علاوه بر این، فرزندان من هنوز سال تحصیلی خود را به پایان نرسانده‌اند، بنابراین تعطیلات آخر هفته را دیر شروع می‌کنیم."

"گل راس در پایان بازی کاملا حال و هوای این بازی را تغییر داد. باید بگویم ما خوشحالیم که این فصل را با برد به پایان رساندیم. می‌خواستیم به بازیکنانی که فرصت بازی نداشتند، در طول فصل زمان بازی بدهیم و خوشحالم که آن‌ها توانستند یک پیروزی شایسته کسب کنند."

"ما از نظر ثبات قدم بزرگی به جلو برداشته‌ایم. هرگز در طول فصل از جمع سه تیم برتر و بالای جدول سقوط نکردیم که این خوب است؛ اما قطعا کارهای زیادی باید انجام شود."

"کار کم کردن فاصله ما با سیتی و لیورپول روز به روز سخت‌تر می‌شود؛ چون در حالی که مجبور به انجام کاری نیستیم، آن‌ها در حال تقویت تیم خود هستند. این یک آزمون دیگر است و باید هر چه سریع‌تر و از همه مهم‌تر عاقلانه کار کرد تا تیمی رقابتی برای فصل آینده تشکیل شود."

در مورد این‌که آیا قصد دارد ترکیب بازی خود را برای فصل آینده تغییر دهد یا خیر؟

"فکر نمی‌کنم مشکلاتی که به وجود می‌آیند، مربوط به طرح بازی باشد. چون ارزش خود را در بالاترین سطح ثابت کرده است. ما سعی می‌کنیم در همه جهات فکر کنیم، وسیع‌تر نگاه کنیم. این ساختار کاملا با بازیکنانی که ما در اختیار داریم، نه تنها رودیگر و کریستنسن، بلکه تیاگو سیلوا، هافبک‌های ما و چیلول و جیمز هم‌خوانی دارد. از نظر تئوری، تغییر ترکیب جزو برنامه‌های من نبود اما ممکن است مجبور به انجام آن شویم. من مشکلی در سازگاری با شرایط جدید و یافتن گزینه مناسب دیگری نمی‌بینم. مشکل اصلی این است که ما مجبوریم در بازار نقل و انتقالات تاثیرپذیر باشیم که واقعا ما را تحت فشار قرار می‌دهد."

در مورد این‌که چگونه برخی از بازیکنانی که می‌توانستند مقابل واتفورد آخرین بار با پیراهن چلسی بازی کنند، نتوانستند بیرون بیایند و خداحافظی کنند؟

"ما یک شام مشترک با تیم داریم و واقعا نمی‌دانیم چگونه و چه اتفاقی خواهد افتاد. وضعیت نه تنها برای ما عجیب است بلکه افرادی که مسئول تغییر ساختار و نقل و انتقالات هستند، بلکه برای بازیکنان نیز احساس بسیار خوبی دارد. آن‌ها می‌گویند برای مدت طولانی ما موفق شدیم این عدم اطمینان را به تعویق بیندازیم؛ آن‌ها می‌گویند همه چیز خود به خود می‌آید اما پس از آخرین وقفه برای تیم‌های ملی، این به طرز چشمگیری روی بچه ها تأثیر گذاشت. خوب، بیایید ببینیم بالاخره چه زمانی با همه این‌ها کنار می‌آییم."

"در مورد گل بارکلی، باید بگویم که گل راس واقعا در آخرین لحظه روحیه من را کاملا تغییر داد چون در آن لحظه از قبل فکر می‌کردم: خب نه، این نمی‌تواند برای همیشه و بارها بازی کند. حتی در آخرین بازی فصل. بنابراین وقتی او گل زد، خوشحال شدم. این یک لحظه بسیار مثبت برای راس بود که صدمین بازی خود را برای چلسی انجام داد. من برای او خوشحالم؛ اما اول از همه برای تیم خوشحالم زیرا تساوی حتی آخرین بازی فصل هم خیلی زیاد است. راس در این فصل عملکرد خوبی داشته است و علی‌رغم تصمیمات زیادی که علیه او گرفته شد، تنها به عنوان یک حرفه‌ای خود را نشان داد. او خیلی خوب است و خوب است که توانست عالی هم باشد."

9404