واکنش معنادار کلوپ به واگذاری قهرمانی به سیتیزن‌ها و امید به فتح جامی مهم‌تر!

واکنش معنادار کلوپ به واگذاری قهرمانی به سیتیزن‌ها و امید به فتح جامی مهم‌تر!

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی آلمانی قرمزهای آنفیلد در پایان بازی شب گذشته تیمش مقابل وولورهمپتون با خبرنگاران صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، یورگن کلوپ در پایان بازی شب گذشته ليورپول برابر وولورهمپتون که علیرغم پیروزی منجر به کسب مقام قهرمانی برای قرمزها نشد، در نشست خبری صحبت‌هایی را مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

"تبریک به منچستر سیتی، پپ و کل تیم! در تاریخ بزرگ باشگاه، این‌ها فقط ضربه‌های کوچکی هستند. ما دوباره بلند می‌شویم، شانس‌های بسیار بیشتری برای کسب جام‌ها در آینده خواهیم داشت. ما امسال چیزهای زیادی یاد گرفتیم. خیلی پیشرفت کردیم، حالا برای فینال لیگ قهرمانان و فصل جدید آماده می‌شویم."

"درباره تیاگو و مصدومیتش، به نظر خوب نبود. تصور می‌کنم که فینال لیگ قهرمانان را از دست می‌دهد. نمی‌دانم. او لنگ می‌زد که این نشانه خوبی نیست. باید ببینیم چه می‌شود. خیلی ناامیدکننده است که امروز نتوانستیم کار بیشتری انجام بدهیم. ما باید بازی را می‌بردیم، به کمک نیاز داشتیم. ویلا همان‌قدر که ولوز شرایط را برای ما سخت کرد، سیتی را تحت تاثیر قرار داد. سیتی واکنش خوبی در مقابل این شرایط داشت و به همین علت قهرمان شدند."

"درباره آلیسون و عملکردش، همه می‌دانیم که بدون آلیسون نمی‌توانستیم این‌جایی که الان هستیم باشیم. خیلی خوب است که دروازه‌بان با کیفیتی مثل آلیسون داشته باشی. بابت دستکش طلایی به او تبریک می‌گویم."

"درباره صلاح و انتخاب به عنوان بهترین گلزن و پاسور، مو آمد و به ما کمک کرد؛ به خاطر کسب این جوایز به او تبریک می‌گویم. او یک فصل دیوانه‌وار را سپری کرد. ۳۱ گل؟ کاملا فوق‌العاده!"

"درباره اوریگی، خب دیوک خداحافظی خوبی داشت که لایقش بود. واقعا بازیکن شگفت‌انگیزی است. به علت مصدومیتش در بازی فینال داخل لیست قرار نمی‌گیرد. از دست دادن لیگ، میل به قهرمانی در هفته آینده را افزایش می‌دهد. پسرها بهترین خودشان را ارائه کردند و نمی‌توانیم از آن‌ها توقع بیشتری داشته باشیم. ما با بهترین تیم دنیا در رقابت تنگاتنگی بودیم و این خیلی ارزشمند است."

"من قبلاً 500 میلیون بار گفته‌ام. این بهترین گروهی است که تا به حال داشته‌ام. این باعث خوشحالی است که هر روز صبح سر کار بیایم. ما به یک پایه محکم برای واکنش به شکست‌ها نیاز داریم. می‌دانیم که چرا به قهرمانی نرسیدیم؛ در نیم فصل اول به کمی ثبات بیشتر نیاز داشتیم. فضا برای بهبود وجود دارد و ما روی آن کار خواهیم کرد. ما دوباره تیم را می‌سازیم و باز هم تلاش می‌کنیم. اگر شرایط را از فصل قبل می‌دانستیم، احتمالا لیگ قهرمانان را ترجیح می‌دادیم. در نهایت من زیاد برای لیگ مطمئن نیستم. اگر به دنبال موفقیت‌های بزرگ هستی، باید برای از دست دادن موقعیت‌های بزرگ هم آماده باشی. اگر افراد بیرون از باشگاه نمی‌دانند این باشگاه چقدر خاص است، نمی‌توانم به آن‌ها کمک کنم. امیدوارم اکنون سومین جام خود را در این فصل کسب کنیم."

9404