مصاحبه پیولی پس از فتح اسکودتو؛ از تمجید از دو مدیر تا ادای احترام به پدرش

مصاحبه پیولی پس از فتح اسکودتو؛ از تمجید از دو مدیر تا ادای احترام به پدرش

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی روسونری در کنفرانس مطبوعاتی بعد از پیروزی تیمش در بازی دیشب مقابل ساسولو و کسب عنوان قهرمانی سری آ شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی و شبکه DAZN، میلان موفق شد با کسب پیروزی قاطع سه بر صفر برابر ساسولو، به نوزدهمین اسکودتوی خود در تاریخ مسابقات سری آ ایتالیا دست پیدا کند و پس از فصل 2010/2011 که آخرین بار قهرمان این رقابت‌ها شده بود، یک بار دیگر نیز طعم این قهرمانی را بچشد. استفانو پیولی پس از پایان این بازی و کسب عنوان قهرمانی لیگ ایتالیا با حضور در نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌ها مصاحبه‌ای به شرح زیر انجام داد:

در رابطه با کسب نوزدهمین اسکودتو؟

"بازیکنان من خارق‌العاده و پدیده هستند. برای آن‌ها خوشحالم؛ برای خودم و برای تمام کادر فنی؛ برای باشگاه و تمام هوادارانی که شایسته این اسکودتو بودند، واقعا خوشحالم."

در رابطه با فصلی که گذشت؟

"ما بیشتر از اینتر ثبات داشتیم. آخرین شکست ما در سال 2022 برابر اسپتزیا بود که می‌دانیم چطور با اشتباه داوری صورت گرفت؛ ولی تیم هرگز تسلیم نشد. بازیکنانم فوق‌العاده هستند. چه کسانی که کم بازی کردند و چه کسانی که بیشتر بازی کردند. ما شایسته این قهرمانی بودیم؛ به این دلیل که تیم قدرتمندی هستیم و من دو مدیر بزرگ چون مالدینی و ماسارا را در کنارم داشتم."

در رابطه با عملکرد فوق‌العاده این فصل میلان؟

"همیشه می‌خواهم بازیکنانم پیشرفت کنند اما استعداد بازیکنان بسیار مهم و حیاتی است. اگر به لحاظ انفرادی پیشرفت کنید، باعث پیشرفت کل تیم خواهید شد. این فصل، مسیری بود که ما را به سمت قدرتمندترین شدن هدایت کرد. تبریک به همه."

در رابطه با تئو هرناندز؟

"او همه چیز دارد؛ تئو چه در داخل زمین و چه خارج از زمین یک جهش کیفی در نگرشش داشته است. او در همه چیز برتر است و هم‌چنین انسان فوق‌العاده‌ایست و روح و قلب او را بسیار دوست دارم."

در رابطه با کسب عنوان بهترین مربی سال؟

"این عنوان به لطف باشگاه و بازیکنانم شکل گرفت. بدون یکدیگر نمی‌توانستیم چنین چیزی را ممکن کنیم."

این فصل را به چه کسی تقدیم می‌کنید؟

"به پدرم؛ مطمئنم هر کجا که باشد، خوشحال است و به کاری که کرده‌ام، افتخار می‌کند."

9404