فصل برای بارسلونا با شکست خانگی تمام شد؛ شاگردان امری اروپایی شدند

فصل برای بارسلونا با شکست خانگی تمام شد؛ شاگردان امری اروپایی شدند

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سی و هشتم از رقابت های لالیگا، بارسلونا و ویارئال در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی را ویارئال با نتیجه دو بر صفر به سود خود به پایان برد تا بارسلونا این فصل را با یک شکست خانگی به پایان برساند.

به گزارش فوتبالی، البته به طور کلی این بازی یک دیدار تشریفاتی بود چرا که جایگاه دومی بارسلونا در این فصل از رقابت های لالیگا تثبیت شده بود و به همین دلیل بارسلونا در این بازی زیاد به آب و آتش نزد اما عملکرد آن ها در این دیدار جالب نبود و نمی توان این شکست را برای تیم ژاوی توجیه کرد.

گل اول ویارئال در دقیقه 41 بازی توسط آلفونسو پدرازا روی پاس دنی پارخو به ثمر رسید و گل دوم هم در نیمه دوم و در دقیقه 55 توسط موی گومز زده شد تا ویارئال به طور کامل بارسلونا را تسلیم خودش کند.

به نظر می رسد که بارسلونا برای فصل جدید باید تحولات جدیدی را در تیم خود اعمال کند چرا که این بارسلونا هنوز هم تا تبدیل شدن به یک تیم بزرگ که عملکرد خوبی از خود نشان بدهد، فاصله بسیاری دارد. 

اکنون ژاوی فصل را با شکست به پایان رسانده است و باید دید که چه برنامه ای برای فصل بعد داد. ویارئال هم موفق شد در جایگاه هفتم قرار بگیرد و راهی لیگ کنفرانس اروپا شود.

1470