۱۲ استقلالی سرشناس قرارداد دارند/ چرا فرهاد به فصل آینده هم امیدوار است؟

۱۲ استقلالی سرشناس قرارداد دارند/ چرا فرهاد به فصل آینده هم امیدوار است؟

پایگاه خبری فوتبالی - از میان بازیکنان اصلی استقلال ۱۲ بازیکن این تیم فصل آینده هم قرارداد دارند و به همین دلیل فرهاد مجیدی به تکرار قهرماین امیدوار است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرورزشی، جدا از بازیکنان جوان و ذخیره و نفرات تیم امید استقلال، ۱۲ بازیکن اصلی این تیم حداقل یک فصل دیگر قرارداد دارند و احتمال این که بمانند زیاد است. نفراتی چون مطهری، سلمانی، آمانوف، یامگا، ژستد، مهدی‌پور، حسینی، حردانی، نیک‌نفس، حسین‌زاده، علیرضا رضایی و جلالی با استقلال قرارداد دارند و اگر بخواهند جدا شوند باید رضایت باشگاه را جلب کنند. در آن‌سو نفراتی چون غفوری، دانشگر، چشمی، غلامی، آرمان رمضانی و سیلوا قراردادشان تمام می‌شود که طبعا هر کدام را مجیدی بخواهد ماندنی می‌شوند.
استقلال البته حداقل ۴ خرید مهم هم انجام می‌دهد ولی اسکلت اصلی تیم حفظ می‌شود و همین مساله مجیدی را به فصل آینده هم امیدوار نگه داشته است. فصلی که پیش بینی می‌شود تیمهای گل گهر،سپاهان و پرسپولیس هم تقویت شوند و برای قهرمانی پا به میدان بگذارند. حتی فولاد هم با جواد نکونام می‌تواند یک مدعی جدی باشد و طبیعتا کار استقلال راحت نخواهد بود اما هیچ کدام از این مدعیان شرایط ویژه استقلال را ندارند که ۱۲ بازیکن اصلی شان قرارداد داشته باشند.

1470