چراغ سبز ایجنت لواندوفسکی به انتقال موکلش به بارسلونا

چراغ سبز ایجنت لواندوفسکی به انتقال موکلش به بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - پینی زهاوی ایجنت روبرت لواندوفسکی در مصاحبه‌ای با بیلد اعلام کرد که بایرن مونیخ برای موکلش به تاریخ پیوسته و او در تابستان به باشگاه جدیدی خواهد رفت. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد ستاره سابق بروسیا دورتموند با باواریایی‌ها در تابستان 2023 به پایان می‌رسد و این مهاجم لهستانی بارها در مصاحبه‌های اخیر از تمایل خود به ترک بایرن حرف زده. بارسلونا جدی ترین مشتری لواندوفسکی است. 

به نقل از بیلد، پینی زهاوی، مدیر برنامه‌های روبرت لواندوفسکی در این باره گفت: "برای روبرت، بایرن مونیخ دیگر به تاریخ پیوسته است. روبرت شانس پیوستن به باشگاه رویاهایش را دارد. چرا بایرن می‌خواهد چنین فرصتی را از او بگیرد؟ روبرت می‌خواهد در این تابستان برود. نه من و نه او به پول اهمیت نمی‌دهیم. حقیقت این است که بایرن مونیخ در ماه‌های گذشته چندین بار به روبرت توهین کرده است. آن‌ها دیگر لوا را در اختیار نخواهند داشت."

زهاوی در ادامه افزود: "من هیچ قصدی برای صحبت کردن در محافل عمومی نداشتم. من برای یک باشگاه بزرگ مثل بایرن، احترام زیادی قائلم، اما نتوانستم درباره بیانیه اخیر بایرن واکنش نشان ندهم. آن‌ها گفتند که روبرت تا سال 2023 قرارداد دارد؟ بله، آن‌ها می‌توانند او را برای یک فصل نگه دارند، اما چنین عملی را توصیه نمی‌کنم."

4416