عکس؛ شکست منچستریونایتد مقابل چشمان سرمربی جدیدش

عکس؛ شکست منچستریونایتد مقابل چشمان سرمربی جدیدش

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سی و هشتم از رقابت های لیگ برتر انگلیس که هفته پایانی این رقابت ها بود، منچستر یونایتد در خارج از خانه به مصاف کریستال پالاس رفت و در نهایت در این بازی با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد.

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ فصل بسیار سختی را سپری کردند و در این فصل عملکرد ضعیفی داشتند و شکست های عجیب و غریبی را متحمل شدند. اکنون منچستریونایتد لیگ برتر انگلیس را در جایگاه ششم به پایان رساند و فصل بعد در لیگ اروپا حضور خواهد داشت. شیاطین سرخ در این فصل حضور اوله گونار سولشر، مایکل کریک و رالف رانگنیک را روی نیمکت خود تجربه کردند و آنطور که باید و شاید نتیجه نگرفتند.

اریک تن هاگ قرار است از ابتدای فصل آینده هدایت منچستر یونایتد را در دست بگیرد. او برای تماشای بازی کریستال پالاس و منچستر یونایتد به ورزشگاه سلهارست پارک رفته بود که البته در این بازی شاهد شکست منچستر یونایتد بود و بدین ترتیب متوجه سختی کاری که در فصل آینده پیش‌رو خواهد داشت، شد.

باید دید که منچستر یونایتد تحت هدایت او چه تغییراتی خواهد کرد و به چه شکل عمل خواهد کرد چرا که کاملا مشخص است که شیاطین سرخ فصل را در بحران به پایان رساندند.

1470