منچسترسیتی قهرمان لیگ برتر انگلیس شد؛ کامبک خوردن جرارد مانع قهرمانی لیورپول

منچسترسیتی قهرمان لیگ برتر انگلیس شد؛ کامبک خوردن جرارد مانع قهرمانی لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - هفته پایانی رقابت های لیگ برتر انگلیس در اوج جذابیت و هیجان برگزار شد و در نهایت منچسترسیتی با پیروزی سه بر دو مقابل استون ویلا در ورزشگاه اتحاد موفق شد قهرمان این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس شود.

به گزارش فوتبالی، منچسترسیتی و لیورپول در هفته پایانی شانس قهرمانی در رقابت های لیگ برتر انگلیس را داشتند. منچسترسیتی به مصاف استون ویلا رفت که استیون جرارد، اسطوره و کاپیتان سابق لیورپول، سرمربی آن است. استون ویلا بازی را خوب شروع کرد و توانست دو گل به منچسترسیتی بزند که گل دوم توسط کوتینیو به ثمر رسید. در این شرایط کافی بود لیورپول بازی خود را ببرد تا قهرمان شود. اما استیون جرارد و تیمش نتوانستند بازی را حفظ کنند و سه گل از منچسترسیتی خوردند تا بدین ترتیب با دریافت کامبک، قهرمانی این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس به منچسترسیتی برسد و لیورپول ناکام بماند.

لیورپول بازی خود را مقابل ولورهمپتون با نتیجه سه بر یک برد اما با توجه به پیروزی منچسترسیتی، در جایگاه دوم قرار گرفت و سیتیزن ها قهرمان شدند.

در دیگر بازی ها، منچستر یونایتد باز هم متحمل شکست شد و با یک گل از کریستال پالاس باخت. چلسی با نتیجه 2 بر 1 واتفورد را شکست داد و آرسنال هم با نتیجه 5 بر 1 اورتون را شکست داد.

 تاتنهام هم با 5 گل نوریچ را شکست داد و در جایگاه چهارم قرار گرفت و بدین ترتیب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

خلاصه بازی منچسترسیتی و استون ویلا

1470