دلیل جدید برای ادامه همکاری پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی

دلیل جدید برای ادامه همکاری پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی

پایگاه خبری فوتبالی- یحیی گل‌محمدی به همکاری‌اش با پرسپولیس ادامه خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، بعد از همه آن ماجراهای عجیب و غریب دربی تهران، پرسپولیس دو مسابقه حیاتی داشت تا دوباره به روزهای خوب گذشته‌اش برگردد،  اگر آنها هوادار تهران را شکست می‌دادند، به فاصله چهار امتیازی با صدر جدول لیگ برتر می‌رسیدند و اگر آلومینیوم اراک را می‌بردند، راهی دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی و مسابقه ساده با خلیج فارس ماهشهر می‌شدند.

 در حقیقت کافی بود قرمزها از همین دو فرصت استفاده کنند تا شانس خوبی برای کسب دو جام داشته باشند اما این فرصت‌ها به سادگی از دست رفتند تا فاصله این تیم با صدر بیشتر شود. پس از دست رفتن دومین و سومین جام فصل برای قرمزها شایعات زیادی در شبکه‌های اجتماعی و برخی رسانه‌ها مبنی بر جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس مطرح و حتی از برخی افراد مانند مهدی مهدوی‌کیا، برانکو ایوانکوویچ و .. به عنوان جانشین احتمالی او نام برده می‌شد.

در روزهایی که گمانه‌زنی‌های متعددی درباره آینده یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس صورت گرفته بود، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به خبرنگار فوتبالی خبر داد که یحیی با این باشگاه قرارداد دارد و در این تیم ماندنی خواهد بود.

جدیدترین اطلاعات خبرنگار فوتبالی هم حاکی از آن است که مدیران پرسپولیس برنامه‌ای برای تغییر سرمربی تیمشان ندارند و اگر یحیی گل‌محمدی بخواهد فصل آینده هم در پرسپولیس بماند، هیچ مشکلی برای ادامه همکاری با این تیم نخواهد داشت.

موضوع دیگری که قطع همکاری پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی را منتفی کرده، صحبتهای دیروز مهدی مهدوی‌کیا بوده که شایعات حضورش در پرسپولیس را تکذیب کرده است.

سرمربی تیم امید، دیروز و در گفت و گو با خبرنگارانی که به فرودگاه امام(ره) رفته بودند، درباره شایعه حضورش در پرسپولیس گفت:" بعضی وقت‌ها صحبت‌هایی مطرح می‌شود که باعث تعجبم است. من به تیم امید تعهد و علاقه داریم و با تمام توان در این تیم کار می‌کنم. در ماه گذشته هم کم و کسری‌ها زیاد بوده اما اعتقاد زیادی به این جوانان دارم. دوست دارم که با این تیم موفقیت به دست بیاورم. آدمی نیستم که نیمه کار تیمی را رها کنم چون به این تیم خیلی امیدوارم. از روز اول که کارم را شروع کردم هدفم این بوده که کار بزرگی انجام بدهیم."

به نظر می‌رسد اگر قرار بر تغییر در کادر فنی پرسپولیس باشد، شاید این موضوع به دستیاران یحیی گل‌محمدی برگردد و یکی دو نفر از آنها، جایشان را به افراد جدیدی بدهند.

7655