سه پیشنهاد لیگ برتری برای محمد خدا بنده لو

سه پیشنهاد لیگ برتری برای محمد خدا بنده لو

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن تیم ملی فوتبال امید مورد توجه باشگاههای استقلال، پرسپولیس و فولاد خوزستان قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، محمد خدا بنده لو که بسیاری از کارشناسان او را پدیده لیگ برتر می دانند ، مورد توجه سه باشگاه لیگ برتری قرار گرفته است. 

البته در این میان باشگاه پرسپولیس، پیگیرتر از دو باشگاه استقلال و فولاد است و مذاکرات خود را با مدیربرنامه محمد خدابنده‌لو هافبک ذوب‌آهن و تیم ملی امید آغاز کرده و قرار است این مذاکرات روز دوشنبه از طریق مدیربرنامه‌های این بازیکن به صورت جدی دنبال شود و احتمالا در پایان هفته مدیربرنامه این بازیکن با استقلال هم مذاکره کند.

محمد خدابنده‌لو یکی از نفرات با تجربه تیم فوتبال امید و باشگاه ذوب‌آهن محسوب می‌شود که در بازی دوستانه مقابل گل گهر، بازوبند کاپیتانی تیم امید را بر بازویش بست.

خدابنده‌لو یکی از موثرترین بازیکنان ذوب آهن در لیگ بیست و یکم بود که در بازی مقابل پرسپولیس هم نمایش خوبی داشت.

خدابنده‌لو البته از فولاد و استقلال هم پیشنهاد دارد و گفته می‌شود مدیربرنامه‌های این بازیکن یک جلسه با فولادی‌ها هم مذاکره کرده است.

شنیده‌های فوتبالی حاکی از آن است که پیشنهاد مالی فولاد به خدابنده‌لو، بالاتر از رقمی است که پرسپولیسی‌ها قصد دارند به این بازیکن پرداخت کنند و حالا باید منتظر ماند و دید که این بازیکن – که در حال حاضر در اردوی تیم امید در بغداد حضور دارد – نهایتا چه تصمیمی برای فصل آینده خواهد گرفت.

7655