معمای بزرگ نیمکت پی‌اس‌جی؛ زیدان به امباپه ملحق می‌شود؟

معمای بزرگ نیمکت پی‌اس‌جی؛ زیدان به امباپه ملحق می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - پی اس جی انگیزه زیادی دارد تا طلسم ناکامی های خود در لیگ قهرمانان اروپا را بشکند و فصل آینده بالاخره بتواند که جام را بالای سر ببرد.

به گزارش فوتبالی، پی اس جی اولین مشت را با تمدید قرارداد امباپه کوبید و حالا در ساختار باشگاه خود تغییرات زیادی خواهد داشت. لئوناردو از شب گذشته از سمت خود کنار رفته و دیگر در پی اس جی کار نمی کند. مسئله حساس انتخاب مربی است. قطری ها سالهاست که تلاش می کنند تا زیدان را به پارک دو پرنس ببرند هر چند که تا کنون تلاش هایشان شکست خورده است.  آنها با حفظ امباپه امیدوارند که زیزو را هم به خدمت بگیرند تا ضربه محکم دیگری به سمت رئال مادرید روانه کنند. رادیو مونته کارلو گزارش داده است که امیر قطر شخصا با زیدان تماس گرفته تا رویایش را محقق کند هر چند که تله فوت با قطعیت گزارش داده است که زیدان حاضر نیست که سرمربی پی اس جی شود.

برخی معتقدند که وعده استخدام زیدان یکی از دلایل تغییر نظر امباپه و تمدید قراردادش با پی اس جی بوده است. پی اس جی فعلا در تلاش است تا قرارداد پوچتینو  را فسخ کنند و بعد از آن به سراغ زیدان می روند.

البته یکی از ابهامات زیدان این است که بحث هایی در مورد حضورش در تیم ملی فرانسه هم مطرح است و شاید به خاطر تیم ملی فرانسه قید پی اس جی را بزند. البته کونته، لوو، گالتیه، روبرتو مارتینز و تیاگو موتا دیگر گزینه های پی اس جی هستند.

4125