واکنش دی‌ماریا به پیوستن امباپه به رئال مادرید در 2025

واکنش دی‌ماریا به پیوستن امباپه به رئال مادرید در 2025

پایگاه خبری فوتبالی - پس از جنجال ایجاد شده در مورد تمدید قرارداد امباپه با پی اس جی تا سال 2025، خیلی ها به این ماجرا واکنش نشان دادند، یکی از آنها دی ماریا است که تا دیروز هم تیمی ملی پوش فرانسوی بود.

به گزارش فوتبالی، بازیکن آرژانتینی پس از اتمام قراردادش از پی اس جی جدا می شود. وی معتقد است که امباپه تصمیم درستی گرفته است که به تیم سابق خودش یعنی رئال مادرید ملحق شده است. دی ماریا پس از چهار سال حضور در رئال راهی یونایتد شد و بعد از آن به پی اس جی ملحق شد.

ستاره آرژانتینی که شایعات زیادی در مورد انتقالش به لیگ ایتالیا وجود دارد، پس از بازی پی اس جی و متز گفت:" فکر می کنم که امباپه تصمیم درستی گرفت. هنوز جوان است و برای پیوستن به رئال مادرید زمان دارد. می تواند به هر جایی که می خواهد برود. قرارداد سه ساله امضا کرده و در سال 2025 به 26 سالگی می رسد و هنوز سالهای زیادی پیش رویش است. خودش می خواهد تاریخ سازی کند و در این جا به تاریخ سازی ادامه خواهد کرد. به 200 گل نزدیک شده است. امباپه در سال 2025 به رئال مادرید برود؟ می دانم که هواداران رئال مادرید چقدر رفتار مشکلی دارند و برخورد برنابئو همیشه مشکل است اما امباپه استعدادش را دارد تا نظر آنها را عوض کند."

4125