بازیکن آکادمی پرسپولیس، استقلالی شد

بازیکن آکادمی پرسپولیس، استقلالی شد

پایگاه خبری فوتبالی- مشخص نبودن وضعیت مدیریت آکادمی پرسپولیس موجب پیوستن یکی از بازیکنان تیم جوانان این باشگاه به پرسپولیس شد

به گزارش فوتبالی، رضا درویش تحت فشار شدید پیشکسوتان این باشگاه برای معرفی محمد پنجعلی به عنوان مدیر آکادمی است اما خود او و معاونان باشگاه بر روی انتخاب محسن خلیلی و ابقای او در سمت فعلی نظر مثبت دارند.

نامشخص بودن وضعیت مدیریت آکادمی پرسپولیس موجب شده تا تیم‌های پایه قرمزها به مانند فصل گذشته وضعیت نابسامانی داشته باشند و این وضعیت باعث شده تا بازیکنانی که در جمع قرمزها حضور داشتند تصمیم به جدایی گرفته و راهی تیم‌های رقیب شوند.

حسام اسکندری بهترین گلزن رده سنی جوانان پرسپولیس بازیکنی است که مدیران آکادمی امسال روی او حساب ویژه‌ای باز کرده بودند منتهی او حالا به جمع آبی‌ها اضافه شده تا شاگرد سیاوش اکبرپور شود. 

این اتفاق در حالی رخ داده که محسن خلیلی قصد داشت در صورت ابقا در جایگاه خود کارش را زودتر از زمان مقرر آغاز کند و نسبت به بسته شدن تیم‌های پایه اقدامات موثری انجام دهد اما با توجه به اینکه هنوز مشخص نیست مسئولیت تیمهای پایه پرسپولیس به چه فردی سپرده خواهد شد، فعلا که آنها یکی از نفرات سرشناسشان را از دست داده‌اند.

7655