پنج گزینه رئال مادرید برای جبران نخریدن امباپه

پنج گزینه رئال مادرید برای جبران نخریدن امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - مانو ساینز خبرنگار اسپانیایی در گزارشی به پنج گزینه رئال مادرید برای جبران عدم خرید کیلیان امباپه اشاره کرد.

به گزارش فوتبالی، کیلیان امباپه امید اصلی رئال مادرید برای تابستان 2022 بود اما در نهایت این مهاجم با پی اس جی قراردادی سه ساله را امضا کرد و در این تیم ماندنی شد.پیش از این ارلینگ هالند مهاجم نروژی نیز به منچسترسیتی رفته بود تا هر دو هدف تابستانی رئال از دست تیم بپرند.

حالا مانو ساینز در گزارشی به پنج گزینه برای خرید توسط رئال مادرید اشاره کرده است : روبرت لواندوفسکی، هری کین، داروین نونیز، کریستوفر انکونکو و رافائل لئائو.

مهاجم لهستانی اماده ترک بایرن مونیخ است و با بارسلونا مذاکراتی داشته اما کاتالان ها فعلا از نظر مالی با باواریایی ها به توافق نرسیده اند و بدین ترتیب شاید مسیرش را به سمت برنابئو کج کند. از سویی کین که در تابستان گذشته در یک قدمی پیوستن به منچسترسیتی قرار داشت، دوباره قصد ترک تاتنهام را دارد و می تواند به رئال مادرید ملحق شود. داروین نونیز یکی از بمب های تابستانی نقل و انتقالات اروپاست که فصل درخشانی داشته و بنفیکا برای فروختنش 100 میلیون یورو می خواهد و یونایتد در حال مذاکره با اوست. گزینه چهارم انکونکو ملقب به "امباپه ثانی" است که همچون هموطنش کیلیان، سرعت بالایی دارد و در لایپزیش خوش درخشیده است. لئائو نیز از ستارگان فصل میلان بوده و آماده جهشی بزرگ در دوران فوتبالش است. بازیکن پرتغالی توان حضور در پست بال چپ و مهاجم نوک را دارد.

4125