قطعی شد؛ کوتاه ماندن دست بحرینی‌ها از میلان با رسیدن تاییدیه پیشنهاد 1.3 میلیاردی 'رد برد'

قطعی شد؛ کوتاه ماندن دست بحرینی‌ها از میلان با رسیدن تاییدیه پیشنهاد 1.3 میلیاردی 'رد برد'

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد که سرانجام تکلیف خریدار باشگاه میلان ایتالیا مشخص شده و یکی از دو مشتری این تیم ایتالیایی، رقیب خود را از راه به در کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه میلان نیوز ایتالیا، تاییدیه های بیشتری از راه رسیده‌اند که همگی بر روی رد برد به عنوان مالک بعدی باشگاه میلان اتفاق نظر دارند؛ رد بردی که موفق به کنار زدن شرکت اینوست کورپ شده است.

خبرنگار رسانه میلان نیوز ایتالیا در گزارش اخیر خود چنین عنوان می‌کند که مدیریت الیوت به احتمال فراوان باشگاه میلان را به کمپانی رد برد که مالک 10 درصد از سهام اصلی باشگاه لیورپول نیز می‌باشد خواهد فروخت و این در حالیست که طی چند ساعت اخیر رد برد برای خرید باشگاه میلان به الیوت یک پیشنهاد 1.3 میلیارد یورویی ارائه کرده است.

این منبع معتبر ایتالیایی در ادامه افزود، طرفین در حال حاضر به امضای اسناد و مدارک این معامله بسیار نزدیک هستند و رقمی که آن‌ها برای خرید میلان پرداخت خواهند کرد حتی در سال آینده به دلیل مکانیزم‌های مختلف ممکن است به 1.8 میلیارد یورو نیز افزایش پیدا کند.

مدیریت شرکت رد برد از مبلغ 1.3 میلیارد یورو ارائه شده، ششصد میلیون یورو را به صورت نقد پرداخت خواهد کرد و یک وام کلان نیز برای پوشش باقی هزینه‌ها ترتیب داده است.

اعتقاد بر این است که رد برد در حال حاضر به طور قطع اینوست کورپ را پشت سر گذاشته و شانس نخست کسب مالکیت کامل در میلان در پایان ماه می یعنی کمتر از ده روز آینده قرار دارد.

9404