واکنش گواردیولا به حمایت منچستری‌ها از تیمش در رقابت با ليورپول

واکنش گواردیولا به حمایت منچستری‌ها از تیمش در رقابت با ليورپول

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی اسپانيایی سیتیزن‌ها پیش از برگزاری دیدار حساس امروز تیمش با استون ویلا با خبرنگاران رسانه‌ها صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، پپ گواردیولا در گفت‌وگویی با خبرنگاران رسانه‌ها پیش از برگزاری مسابقات آخرین هفته از رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال جزیره صحبت‌هایی را مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

"ایده‌های من خاص‌تر از ایده‌های دیگران نیستند. من مربی‌های بسیار با استعداد زیادی در چمپیونشیپ یا لیگ برتر پیدا کرده‌ام که موفقیتی کسب نکرده‌اند. می‌دانید چرا؟ آن‌ها بازیکنان خوبی که من‌سیتی دارد را ندارند، به همین سادگی."

"شما تأثیر مربیان فوتبال را بیش از حد دست بالا می‌گیرید! اما خوب است، چون ما دستمزد فوق‌العاده خوبی داریم (با خنده و چشمک)!"

"من در من‌سیتی احساس عشق می‌کنم؛ با تیم و با کارکنان احساس راحتی می‌کنم. من هیچ چیز دیگری جز آن‌چه دارم نمی‌خواهم. من همه چیزهایی را که آرزو کرده‌ام به عنوان مربی در یک مکان داشته باشم، در منچسترسیتی همه چیز دارم. چرا باید تغییر کنم؟"

"در مورد این‌که هواداران من‌یونایتد یکشنبه از من‌سیتی حمایت خواهند کرد، اطلاعی ندارم؛ ولی شما مطمئنید!؟ واقعا!؟ پس هواداران یونایتد، من‌سیتی را بیشتر از لیورپول دوست دارند. خدای من! باور نمی‌کنم که این حقیقت داشته باشد. پس من اشتباه کردم وقتی گفتم همه در این کشور دوست دارند لیورپول قهرمان شود. من اشتباه کردم!"

"خوش آمدید! خوش آمدید! اگر هواداران منچستریونایتد می‌خواهند از ما حمایت کنند، می‌توانند در خیابان‌ها به ما بپیوندند؛ اما باید پیراهن آبی بپوشند! باید آن را بپوشند!"

"من می‌توانم بگویم اگر این انرژی را برای این فصل داشتیم، چرا نباید در آینده این انرژی را داشته باشیم؟ فکر می‌کنم بازیکنان جدیدی خواهند آمد که خود رقابت این انرژی را به ارمغان می‌آورد. فکر می‌کنم اگر الان به من می‌گفتید که از فردا فصل بعد را شروع کنم، می‌گفتم اوه نه لطفا، به من استراحت بدهید! اما لحظه‌ای که ما در پیش فصل شروع می‌کنیم، با بازیکنان جدید و حریف اول و حریف دوم و با این جور چیزها، انرژی برمی‌گردد. کاملا مطمئنم که دوباره آن‌جا خواهیم بود تا تلاش کنیم حریف خوبی برای رقبای خود باشیم."

"آن‌چه در حال حاضر هستیم، نتیجه اتفاقات گذشته است. سال دوم که با 100 امتیاز قهرمان شدیم؛ در فصل اولی که قهرمان نشدیم کارهای زیادی برای به این‌جا رسیدن انجام دادیم، البته خیلی خوب است که در پنج فصل چهار بار قهرمان شویم."

"وقتی من به این‌جا آمدم، مردم گفتند که لیگ جزیره واقعا سخت است و هر فصل قهرمان‌های متفاوتی دارد. فقط سر الکس فرگوسن با یونایتد می‌تواند در پنج سال چهار قهرمانی بیاورد. شما به عظمت این تیم یونایتد و چگونگی آن پی می‌برید. آن‌ها توانستند این کار را بارها انجام دهند."

"در مورد تطبیق ارلینگ هالند با من‌سیتی، شنیده‌ام که گفته‌اند او با نحوه بازی ما سازگار نخواهد شد؟ بنابراین می‌خواهم بپرسم روش بازی ما چگونه است؟ من تقریبا مطمئن هستم که آن‌ها جواب این سوال را نمی‌دانند. من تقریبا مطمئنم که ارلینگ به خوبی سازگار خواهد شد. هم‌چنین جولیان آلوارز. بنابراین اگر به زمان بیشتری نیاز دارد، به او زمان بیشتری بدهید. ما سعی می‌کنیم به او کمک کنیم و مطمئن هستم که او هم سعی خواهد کرد که به ما کمک کند و در این مورد تردیدی ندارم."

9404