اسطوره بایرن‌مونیخ به عملکرد این تیم در این فصل نمره 2 داد!

اسطوره بایرن‌مونیخ به عملکرد این تیم در این فصل نمره 2 داد!

پایگاه خبری فوتبالی - اسطوره فعلی و بازیکن سال‌های نه چندان دور تیم فوتبال بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان به عملکرد باشگاه مونیخی در رقابت‌های این فصل نمره 2 داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، بایرن مونیخ با سرمربی جدیدش در این فصل موفق به کسب سوپرکاپ آلمان و بوندسلیگا شد و در جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا از دور رقابت‌ها کنار رفت.

فیلیپ لام، کاپیتان پیشین مانشافت و باواریایی‌ها در مصاحبه‌ای نمره 2 (1 بهترین، 5 بدترین) را به عملکرد تیم سابقش در رقابت‌های فصل جاری داد و گفت: "این کاملا خوب است که قهرمان شوید و عنوانی به دست بیاورید؛ اما همه ما می‌دانیم که این عملکرد در دراز مدت برای بایرن مونیخ کافی نیست؛ به خصوص اگر در راند دوم جام حذفی حذف شده باشید. شما می‌توانید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حذف شوید، اما نه در برابر تیم هفتم لیگ اسپانیا. همه آرمان‌های بایرن مونیخ را می‌دانند. با این حال، این اتفاقات گاها رخ می‌دهد."

فیلیپ لام در مورد تمدید قرارداد هم‌بازی سابقش یعنی توماس مولر با باشگاه بایرن مونیخ هم چنین گفت: "از این اتفاق خوشحالم. مولر برای بایرن مونیخ بازیکن مهمی است. او نشان‌دهنده و نمایان‌گر باشگاه بایرن مونیخ است."

9404