پارادوکس عجیب براردی در هفته آخر سری‌آ؛ علاقه به اینتر یا حضور در میلان!؟

پارادوکس عجیب براردی در هفته آخر سری‌آ؛ علاقه به اینتر یا حضور در میلان!؟

پایگاه خبری فوتبالی - در آستانه برگزاری هفته پایانی رقابت‌های سری آ ایتالیا و بازی سرنوشت‌ساز میلان در خانه ساسولو و تقابل چندباره با دومنیکو براردی رسانه‌های ایتالیایی به بررسی یک نکته جالب پرداخته‌اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از منبع معتبر و ایتالیایی پیانتا میلان، لینک شدن شدید دومنیکو براردی به انتقال و حضور در باشگاه ایتالیایی میلان برای پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان پیش روی هم‌چنان ادامه دارد؛ همان‌طور که روسونری قصد دارد تا پست بال راست تیم خود را به درستی برای رقابت‌های فصل آینده سری آ تقویت کند.

تیم فوتبال میلان امروز در رقابت‌های این هفته که هفته پایانی مسابقات نیز می‌باشد، در حالی به مصاف ساسولو خواهد رفت که قصد دارد تنها با کسب یک نتیجه تساوی به نوزدهمین اسکودتوی تاریخ این باشگاه در لیگ سری آ ایتالیا دست پیدا کند و از طرف دیگر، سه چهارم ورزشگاه خانگی باشگاه ساسولو توسط هواداران روسونری اشغال خواهد شد که چیزی در حدود هجده هزار نفر تماشاگر خواهند بود.

دومنیکو براردی در تاریخ دیدارهایی که برابر میلان به میدان رفته، از سال 2014 میلادی به بعد بسیار برای میلان خطرناک ظاهر شده است. این بازیکن ملی‌پوش ایتالیایی در پیروزی تاریخی چهار بر سه ساسولو برابر میلان موفق به زدن هر چهار گل تیمش شد؛ شکستی که باعث اخراج ماسیمیلیانو آلگری از میلان شد و سپس در سال 2015 میلادی در پیروزی سه بر دو ساسولو، بار دیگر برای تیمش موفق به گلزنی مقابل میلانی‌ها شد.

در پانزده مسابقه برابر روسونری، دومنیکو براردی موفق به زدن 10 گل شده است؛ این بدین معناست که این ملی‌پوش ایتالیایی، بازیکنی است که در سری آ بیشترین گل را به میلان زده است. دومنیکو براردی هم‌چنین به عنوان یک هوادار اینتر بزرگ شده و این موضوع را هرگز پنهان نکرده است.

با این‌که دومنیکو براردی هرگز هوادار اینتر بودن را پنهان نکرده است اما یکشنبه شب (امشب) در حالی سعی در جلوگیری از قهرمانی میلان خواهد کرد که احتمال انتقال این بازیکن آتزوری به این باشگاه قرمز و مشکی پوش شهر میلان در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان پیش رو وجود دارد و این وینگر ایتالیایی بیست و هشت ساله قصد ندارد چنین فرصتی را از دست بدهد تا بتواند در یک باشگاه بزرگتر به کسب افتخارات بیشتر بپردازد.

باید دید در دیدار یکشنبه شب کدام سمت دومنیکو براردی موفق خواهد شد؛ علاقه قلبی او به نراتزوری یا احتمال داشتن یک آینده با پیراهن روسونری؟

9404