نشست خبری رانگنیک پیش از بازی آخر مقابل پالاس و طعنه سنگین وی به بازیکنان منچستر!

نشست خبری رانگنیک پیش از بازی آخر مقابل پالاس و طعنه سنگین وی به بازیکنان منچستر!

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی آلمانی شیاطین سرخ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از آخرین بازی این تیم در لیگ برتر فوتبال جزیره شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، رالف رانگنیک در نشست خبری پیش از آخرین بازی منچستر یونایتد در چهارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلستان مقابل کریستال پالاس صحبت‌هایی را مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

[رانگنیک تایید کرد که سانچو و جونز باید از تمرینات این هفته کناره‌گیری کنند و علامت سوال درباره وضعیت آن‌ها تمام نشده است (یعنی هنوز شک و تردیدهایی در مورد وضعیت آن‌ها وجود دارد). هم‌چنين رانگنیک تأیید کرد که همسر لوک شاو دومین فرزند خود را به دنیا آورده و ممکن است امروز دوباره قبل از بازی با پالاس نتواند تمرین و نهایتا بازی کند.]

در مورد بازیکنانی که غایب هستند و تیکه‌ سنگین به بازیکنان؟

"ما مجددا برای این بازی، چند تن از بازیکنان‌مان را در دسترس نداریم. اتفاق خوبی‌ است که ما با 11 بازیکن خوب می‌توانیم کار را شروع کنیم. بازیکنانی که برای چیزهایی که نیاز داریم، مناسب هستند. هم‌چنین ترجیح می‌دهند که به جای لیگ کنفرانس در لیگ اروپا بازی کنند. فرانکفورت را دیدیم که با تمام کردن لیگ در میانه جدول، توانست قهرمان لیگ اروپا شود و حالا در لیگ قهرمانان اروپا حضور خواهد یافت. سوالاتی حول برخی بازیکنان است. همسر لوک شاو امروز تولد فرزند دوم خود را جشن گرفت و ما منتظریم که ببینیم چه‌ می‌شود. بعد از تمرینات نیز ما سانچو و فیل جونز را در پایان کار نداشتیم و ممکن است برای این بازی آخر حضور نداشته باشند."

در مورد اریک تن هاگ؟

"ما از طریق واتساپ با هم در ارتباط بودیم و البته امیدوارم که بتوانیم در آخر هفته با هم به صورت حضوری صحبتی داشته باشیم."

در مورد حمله تماشاگران به زمین بازی بعد از دیدار تیم‌های اورتون و کریستال پالاس؟

"واقعا متاسفم، من دیروز بازی را تماشا نکردم ولی این واقعا خوب نیست که هواداران تیم‌های رقیب با یکدیگر وارد دعوا و دشمنی بشوند؛ من فکر می‌کنم این اتفاق واقعا نباید می‌افتاد."

در این مورد که آیا بازیکنان جوان و بازیکنان آکادمی به بازی با کریستال پالاس دعوت خواهند شد یا خیر؟

"متاسفانه آلخاندرو گارناچو در چند روز اخیر دچار سرماخوردگی شده است. او اخیرا اولین جلسه تمرینی خود را بعد از بیماری داشت و ممکن است که برای این بازی آماده بشود ولی من مطمئن نیستم که او از لحاظ بدنی شرایط ایده‌آلی برای بازی خواهد داشت یا خیر!"

درباره بزرگترین ناامیدی خودش در منچستر یونایتد؟

"ما به اندازه کافی درباره‌اش در کنفرانس مطبوعاتی قبلی حرف زدیم. من فکر می‌کنم که ما پس از حذف شدن به دست اتلتیکو اعتماد و انرژی درون تیم را از دست دادیم. تا آن موقع ما تعادل بسیار بیشتری از نظر دفاعی داشتیم؛ پس از بازی با اتلتیکو ما شکل تیمی خودمان را پیدا نکردیم و شکل نگرفتیم. این درباره اعتماد به نفس، روحیه تیمی و کنار هم بودن است. من هنوز هم عمیقا باور دارم که اینجا هسته و گروهی از بازیکنان تاپ وجود دارد که به اندازه کافی خوب هستند تا برای این باشگاه بازی کنند. خوش‌بختانه باید برای فصل بعد این‌جا باشند. اگر ما بازیکنان درست و مناسب جذب کنیم، بازیکنانی با روحیه قوی، من امیدوارم که ما می‌توانیم این باشگاه را به جایی که به آن تعلق دارد برگردانیم. باشگاهی با سطح بسیار بالا. احتمالا با طی یک پنجره نقل و انتقالاتی ممکن نخواهد بود ولی طی دو الی سه پنجره انجام خواهد شد."

در مورد آینده خود و چگونگی کمک وی به تیم؟

"ما درباره این موضوع بارها صحبت کردیم که من چگونه می‌توانم کمک کنم. من فکر می‌کنم که ما در هافنهایم، سالزبورگ و لایپزیش نشان دادیم که امکان شناسایی استعدادها، توسعه و فروش وجود دارد. این چیزی است که مهم است. گامی منطقی در حرفه آن‌ها."

9404