آخرین صحبت‌های این فصل الگری پس از شکست آخر/ انقلاب در یوونتوس؟

آخرین صحبت‌های این فصل الگری پس از شکست آخر/ انقلاب در یوونتوس؟

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی بیانکونری معتقد است که هر سال نیاز به انجام انقلاب در تیم نیست بلکه بیشتر عامل روانی است که در عملکرد تیم موثر خواهد بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، ماسیمیلیانو الگری در پایان یکی از تلخ‌ترین و ضعیف‌ترین فصل‌های رقابت برای بانوی پیر در این یک دهه اخیر که با یک شکست ناخوشایند دو هیچ مقابل فیورنتینا همراه بود، در نشست خبری حاضر شد و به عنوان آخرین سخنان خود در این فصل، صحبت‌هایی را مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

درباره بازی آخر لیگ و شکست برابر فیورنتینا؟

"در نیمه نخست بازی خوبی ارائه کردیم اما در زدن گل، اشتباهات بسیار زیادی داشتیم و فرصت‌ها در گام نهایی از دست می‌رفت. همه بازیکنان در حالی به این‌جا رسیدند که هم تمرین کرده‌ها و هم تمرین نکرده‌ها بودند. به هر حال، به فصل بعد فکر می‌کنیم. در مورد نقل و انتقالات با مدیران صحبت می‌کنیم؛ در مورد تیم و سیستم. به هر حال، ما یک هدف داریم و از این بابت خرسندم. ما بازیکنان زیادی داریم؛ یک و یا چند بازیکن باید بروند. پائولو کارش را تمام کرد؛ برناردسکی هم همین‌طور. جورجو به پایان فعالیتش با یووه رسید. ما باید کارها را با آرامش و شفافیت انجام دهیم و کار کنیم و یک تیم یک‌دست داشته باشیم. بازار نقل و انتقالات هنوز شروع نشده، نام بسیاری را می‌برند که من در روزنامه‌ها می‌خوانم اما ما تازه فصل را به اتمام رساندیم و کمی باید استراحت کنیم و بعد از استراحت دوباره شروع می‌کنیم. از پس فردا در مورد این‌که چطور تیم را درست کنیم، فکر خواهیم کرد. مبنای خوبی وجود دارد و ما می‌دانیم که باید بهتر عمل کنیم."

درباره جوانان ترکیب یوونتوس؟

"در میان یازده بازیکن از پیش جوانان زیادی وجود دارند، کیه‌زا، دلیخت، لوکاتلی و ولاهوویچ جوانانی هستند که ارزش خود را نشان داده‌اند و البته میرتی که چهار بازی بسیار خوب را ارائه کرد. تیم آهسته آهسته رشد می‌کند، با این بازیکنان پیش می‌رود و بزرگ می‌شود. در تیم فوتبال باید ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه داشته باشی؛ در غیر این صورت و با تیمی تماما جوان، سخت است که برنده شوی. ترکیبی از تجربه و انگیزه برای برنده شدن می‌تواند هم برای رشد بازیکنان و هم تیم ارزنده و موثر باشد."

احتمال انقلاب در نقل و انتقالات؟

"نه لزوما، هر سال نیاز به یک انقلاب نیست. بیشتر عامل روانی موثر است. بعد از یک عملکرد خوب به اینتر رسیدیم. شاید برای اسکودتو بازی نمی‌کردیم و این مسئله دلیلی برای نتایج اخیر شد. امتیازات تیم ما اصلا خوب نیست و یک افت بسیار زیاد وجود دارد. به هر حال، برای تلاشی که کردیم حتی کم است اما برای بردن نهایی به امتیازات بیشتری نیاز داشتیم و باید گل‌های بیشتری می‌زدیم و به روش دیگری بازی می‌کردیم. خطا کردیم و باید مسائل خوب و مثبت را پیش ببریم و هر آن‌چه که عامل بهتر شدن است را بهبود دهیم."

9404