پیام خاص پیولی برای هواداران میلان به سبک خودش و تمجید از زلاتان قبل از بازی آخر

پیام خاص پیولی برای هواداران میلان به سبک خودش و تمجید از زلاتان قبل از بازی آخر

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی روسونری پیش از برگزاری بازی‌های حساس هفته پایانی سری آ و مسابقه با ساسولو در کنفرانس مطبوعاتی شرکت و طی آن از مهاجم با تجربه و سوئدی تیمش به سبک و سیاق خودش تمجید و قدردانی کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، استفانو پیولی پیش از برگزاری مسابقه پایانی میلان در لیگ سری آ فصل جاری در خانه ساسولو در نشست خبری صحبت‌هایی را مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

در رابطه با وضعیت فعلی تیم؟

"تا این لحظه در بهترین فرم خودمان بوده‌ایم و باید برای بازی امروز نیز به خوبی عمل کنیم. به مانند همیشه در طول یک هفته کاری ما با حفظ تمرکز و دقت، خودمان را برای این دیدار هم آماده کرده‌ایم. این‌که چه کاری در گذشته انجام داده‌اید، اهمیتی ندارد و مهم این است که در آینده (امروز) انجام خواهید داد."

آهنگی که حال و احوال این روزهای شما را بیان کند؟

"در حال حاضر می‌خواهم فقط تمام تمرکزم بر روی بازی امروز باشد. دیدار سختی خواهد بود و ما با تمام زحمت خودمان به این‌جا رسیده‌ایم و امروز ساسولو هر کاری برای شکست ما انجام خواهد داد. ما به این مرحله فقط با قدم‌های محکم خودمان رسیده‌ایم."

انتظار شما از بازی امروز برابر ساسولو؟

"فکر می‌کنم نقطه قوت ما این است که ما می‌توانیم هر تک بازی را به صورت جداگانه و به صورت واضح تفسیر کنیم. در هر بازی ما با حریف متفاوتی روبه‌رو می‌شویم و ساسولو تیمی است که در یک‌سوم پایانی زمین مسابقه کیفیت مناسبی دارد."

مهم‌ترین بازی دوران حرفه‌ای شما؛ آیا بازیکنان توانسته‌اند خواب راحتی داشته باشند!؟

"من هم همین‌طور فکر می‌کنم. آن‌طور که من بازیکنانم را دیدم، به نظرم به طور مثبتی عجیب بودند. من شاهد همان ذهنیت و شدتی بودم که در سن کم به آن‌ها داده می‌شود و مطمئنم که در قلب و روحشان احساسات خاصی را در حال تجربه کردن هستند. من همیشه قبل از شروع بازی‌ها و کمی بعد از بازی‌ها به خوبی می‌خوابم."

آیا می‌خواهید برای دیدار امروز به هواداران تضمینی بدهید؟

"دوست دارم به هواداران بگویم که دیدار سختی خواهد بود و همان‌طور که ما امسال نشان دادیم با در کنار هم بودن قوی‌تر هستیم و به همه و همه چیز نیاز داریم. من به تمام 28 بازیکنم و تمام هوادارانی که امروز در ورزشگاه خواهند بود نیاز دارم. هیچ تضمینی وجود ندارد اما ما 95 دقیقه فرصت داریم تا نشان بدهیم که می‌توانیم به بهترین شکل ممکن کارمان را انجام بدهیم."

در رابطه با زلاتان ابراهیموویچ؟

"او هم به مانند ما بسیار به تیم اهمیت می‌دهد. کاملا مشخص است که لحظات مهمی را در حال سپری کردن هستیم و امروز یک فصل طاقت‌فرسا به پایان می‌رسد. هرگونه ارزیابی در پایان فصل انجام می‌شود. بین برنده و برنده نشدن تفاوت وجود دارد. تمام بازیکنانم باید بدانند که می‌توانند تعیین‌کننده باشند."

اهمیت ابراهیموویچ برای این تیم؟

"بسیار اهمیت دارد. او با خودش ذهنیت و کیفیت به ارمغان آورد و بیش از هر چیزی با هوشی که او دارد بازیکن بسیار بزرگی است. او با خود هویتی به همراه آورد که یک تیم جوان به آن نیاز داشت."

میلان برای بازی امروز به چه چیزی نیاز دارد و چه کاری باید انجام بدهد؟

"این‌که برای میلان بازی کنند و فکر نکنند دیدار آسانی خواهد بود."

آیا میلان شایسته کسب اسکودتو است و چرا؟

"بعد از بازی به شما پاسخ خواهم داد. امروز فعلا ما فقط با شایستگی صدرنشین لیگ هستیم."

در رابطه با بازیکنان ساسولو نظری دارید؟

"ورزش یک رقابت است و تمام کسانی که برابر ما بازی می‌کنند، تمام توان خودشان را به کار خواهند گرفت؛ فیورنتینا، لاتزیو، ورونا، آتلانتا و ساسولو."

تلاش برای نباختن (اشاره به هدف تساوی برابر ساسولو) بهتر است یا ریسک؟

"ما برای این بازی به شکلی آماده شدیم که برای میلان بازی کنیم؛ این‌که تلاش کنیم تا مراقب باشیم و یک تیم متعادل."

حرفی برای هواداران دارید؟

"فورتزا میلان (زنده‌باد میلان)؛ همیشه بجنگ."

9404