فحاشی هواداران پی‌اس‌جی به رئال مادرید

فحاشی هواداران پی‌اس‌جی به رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که هواداران پی اس جی در روزهای اخیر امیدشان را به ماندن امباپه از دست داده بودند، شنبه شب مقابل متز با یک سورپرایز ویژه مواجه شدند چرا که تمدید قرارداد کیلیان تا سال 2025 رسمی شد.

به گزارش فوتبالی، هواداران پی اس جی به شدت ذوق زده بودند چرا که توانستند امباپه را حفظ کنند و رئال مادرید را شکست دادند. هواداران تیم پاریسی که در سالهای اخیر کل کل داغی را با رئال مادرید داشته اند، با شعار "لعنت بر مادرید، لعنت بر مادرید" به رئال مادرید توهین کردند.

در سالهای اخیر رابطه دو تیم رئال مادرید و پی اس جی به شدت خراب بوده است. پی اس جی در این فصل توسط رئال مادرید از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد آن هم در حالی که تا دقیقه 60 بازی برگشت با دو گل پیش بودند اما هت تریک بنزما در پانزده دقیقه ورق را برگرداند. پاریسی ها از زمان حذف توسط رئال مادرید روزهای پرتلاطمی را پشت سر گذاشتند اما به نظر می رسد که ماندن ستاره فرانسوی برایشان به اندازه بردن یک جام ارزش دارد. امباپه پس از سالها مذاکره با رئال مادرید در نهایت تصمیم گرفت که قراردادش را با پی اس جی تا سال 2025 تمدید کند و پاداش انتقال و دستمزدی قابل توجه را دریافت می کند.

4125