کنایه سنگین هافبک رئال مادرید به امباپه

کنایه سنگین هافبک رئال مادرید به امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - فدریکو والورده هافبک اروگوئه ای رئال مادرید پس از منتفی شدن انتقال امباپه به سانتیاگو برنابئو، پیام کنایه آمیزی منتشر کرد.

به گزارش فوتبالی، والورده از امباپه اسم نبرده است اما پیام کنایه آمیزی منتشر کرده و نوشته است:" بودن در رئال مادرید افتخاری است که نصیب هر کسی نمی شود."

بازیکن اروگوئه ای با توجه به جنگندگی و انرژی خود محبوبیت زیادی در میان هواداران رئال مادرید به دست آورده است که رئالی ها به نوعی او  را نماد تعصب در تیمشان می دانند چرا که با وجود پیشنهادهایی که از تیم های دیگر داشت، ترجیح داد که قراردادش را تا سال 2027 تمدید کند.

امباپه در حالی که ماه ها با مدیران رئال مادرید صحبت کرده بود و حتی مادرش و همچنین وکیلش دلفین ورهیدن هفته گذشته با رئال مادرید به توافق شفاهی رسیده بودند، در نهایت تصمیم گرفت که قراردادش را با پی اس جی تا سال 2025 تمدید کند. امباپه شنبه شب در ورزشگاه پارک دو پرنس با حضور هواداران پی اس جی تمدید قراردادش را جشن گرفت و به شدت مورد تشویق قرار گرفت اما رئالی ها از این که این ستاره قید حضور  در رئال را زده عصبانی هستند چرا که کیلیان همواره حضور در برنابئو را "رویای کودکی" خود دانسته بود.

4125