تیم ده نفره لایپزیش قهرمان جام حذفی آلمان شد

تیم ده نفره لایپزیش قهرمان جام حذفی آلمان شد

پایگاه خبری فوتبالی - در فینال این فصل از رقابت های جام حذفی آلمان، لایپزیش و فرایبورگ به مصاف هم رفتند که در نهایت در این بازی که به ضربات پنالتی کشیده شد، لایپزیش موفق شد فرایبورگ را شکست داده و قهرمان جام حذفی شود.

به گزارش فوتبالی، در فینال جام حذفی آلمان، لایپزیش و فرایبورگ با هم روبرو شدند. در این بازی گل اول را فرایبورگ در دقیقه 19 توسط ماکسیمیلیان اگشتاین به ثمر رساند و کفه ترازو را به نفع فرایبورگ سنگین کرد. در ادامه بازی شرایط همچنان به نفع فرایبورگ پیش می رفت چرا که در دقیقه 57، مارسل هالشتنبرگ از لایپزیش با کارت قرمز داور مواجه شد و از زمین بازی اخراج شد و بدین ترتیب لایپزیش ده نفره شد.

در حالی که همه فکر می کردند فرایبورگ بتواند با شرایطی که دارد بازی را با برتری به پایان برساند، در دقیقه 76، کریستوفر ان‌کونکو موفق شد برای لایپزیش گلزنی کند و دروازه فرایبورگ را باز کند و بازی را یک بر یک مساوی کند.

بازی با نتیجه مساوی دنبال شد و به وقت های اضافه رفت. در وقت های اضافه هیچکدام از دو تیم موفق به گلزنی نشدند و در نهایت در ضربات پنالتی این لایپزیش بود که موفق شد با نتیجه 4 بر 2 فرایبورگ را شکست دهد و قهرمان جام حذفی آلمان شود.

این قهرمانی اولین قهرمانی آلمان در سطح اول فوتبال آلمان بود.

تماشای ضربات پنالتی لایپزیش و فرایبورگ

1470